Vad menas med väldigt ofta? Om vi pratar om en period på, säg, 6-8 veckor
Jag hade sladdlösa julgransljus med ett batteri i varje ljus. Jag var tvungen att byta varannan dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad menas med väldigt ofta? Om vi pratar om en period på, säg, 6-8 veckor
Vi har eluttag på väggen på balkongen, där jag bodde tidigare var det altan, också med eluttag på husväggen. Så inga sladdar genom dörr. Har en utomhustimer som jag sätter i uttaget så ljusslingan slår på och av vid inställda tiderMisstänkte det Men drar man liksom en sladd in under dörren eller hur gör folk? Vi har el i förrådet också men det behövs en lååång sladd då...
WhatJag hade sladdlösa julgransljus med ett batteri i varje ljus. Jag var tvungen att byta varannan dag...
Ja, de är verkligen HOPPLÖSA....Jag hade sladdlösa julgransljus med ett batteri i varje ljus. Jag var tvungen att byta varannan dag...
Vi har haft en ljusslinga (tror från Clas Ohlson, men osäkert!) ute i ett par år under julsäsong, någon månad per omgång, har bytt batterier högst en gång under den här tiden. Haft någon sorts timer så den har inte lyst mer än halva dygnet. Den ser rätt mesig ut med rätt svagt ljus, men batteriet har iaf hållit bra trots Norrlandsklimat. Så jag har inte riktigt koll på märke osv, men det bör inte vara omöjligt att hitta en vettig!Jag har i flera år egentligen velat ha ljusslingor, både inne och ute men inte kommit mig för att fixa det. Men i år ska det banne mig bli av! Det är ju så himla fint och mysigt! Vi har några såna med bollar men jag vill ha små tindrande ljus typ
Finns det några vettiga batteridrivna för utomhusbruk eller är det sladd som gäller där?
Älskar julen! Just nu längtar jag otroligt mycket efter pepparkakskulor som är täckta av choklad, åt alldeles för många förra säsongen
I år blir det tyvärr ingen julgran, dottern kommer vara drygt ett år och skulle inte låta granen vara Det blir nog mer julefrid utan gran
Älskar julen! Just nu längtar jag otroligt mycket efter pepparkakskulor som är täckta av choklad, åt alldeles för många förra säsongen
Katten bryr sig inte om granen men barnet är av den klåfingriga typenSkaffa en riktigt stickig gran så den kan försvara sig! Det har funkat för oss på både barn och katter.
Åh det lät gott gör du själv eller köper?
Har för mig att det var typ Göteborgskex, eller något liknande kak-märke.De var goda!! Vilket märke var det nu?