Mumsar på några polkaskumtomtar och en liten chokladtomte .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste bara visa pappas julklapp som kom idag! Mycket snabbare leverans än jag trodde och så fina 100% choklad!
Visa bifogad fil 38117
Jag vill ha juliga fönsterlampor! Alltså såna man kopplar i små uttag över fönstren, inte med flera meter sladd och vanlig kontakt.
Vet ni om det finns nånstans? Har googlat mig grön.
Så fint papper! var hittade du det?Aldrig slagit in julklappar i oktober förut but here we go Väldigt dåligt ljus, inte alls så mörkt och tråkigt i verkligheten!
Visa bifogad fil 38181
Så fint papper! var hittade du det?
Jag vill ha juliga fönsterlampor! Alltså såna man kopplar i små uttag över fönstren, inte med flera meter sladd och vanlig kontakt.
Vet ni om det finns nånstans? Har googlat mig grön.
Jovisst det går jättebra med stjärnor! Bara de har sån fancy lampa-över-fönstret-kontakt och inte vanlig-koppla-i-väggen-kontakt om du förstår vad jag menarDu vill inte ha stjärnor då? Jag vet inte vad man kallar dem, vilka som är blomman resp lampan osv men de i papp som hänger i fönstren med en lampa i menar jag
Jovisst det går jättebra med stjärnor! Bara de har sån fancy lampa-över-fönstret-kontakt och inte vanlig-koppla-i-väggen-kontakt om du förstår vad jag menar
Såg du möjligtvis änglaspelet i form av en räv utan irriterande pinglor som heter vinterfest eller liknande? Undrar om den var lika fin i verkligheten som på bild i så fallJag var in på Ikea idag och blev inte impad alls över julutbudet
Känner mig grinig...
Jag var in på Ikea idag och blev inte impad alls över julutbudet
Känner mig grinig...
Jovisst det går jättebra med stjärnor! Bara de har sån fancy lampa-över-fönstret-kontakt och inte vanlig-koppla-i-väggen-kontakt om du förstår vad jag menar
Det är lätt att byta. Vi köpte en fancy-smancy kökslampa med vanlig stickkontakt och bytte själva. Superenkelt!
Det är enkelt... om man vet vad man gör. Gör man inte det ska man inte testa, i värsta fall om något händer så gäller inte försäkringen.
Nej det såg jag inte, tyvärr.Såg du möjligtvis änglaspelet i form av en räv utan irriterande pinglor som heter vinterfest eller liknande? Undrar om den var lika fin i verkligheten som på bild i så fall