BTW. Svarade aldrig om julmusik tidigare. Min lista är 53 timmar och 10 min I nuläget jobbar på att korta ner den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker de var fina
Avskyr dock russin så jag föredrar katterna där det bara finns två stycken man enkelt kan pilla bort
BTW. Svarade aldrig om julmusik tidigare. Min lista är 53 timmar och 10 min I nuläget jobbar på att korta ner den
Jag tar gärna emot tips på julmusik om du eller någon orkar! Brukar bara använda Spotify under juletider men vet inte riktigt vad jag ska söka på..
Vi har en bukelista! Och min går också att följa BUKES JUL och min heter ju bara Julmusik men kan messa mitt namn i PM om det hjälper att hitta? Vet inte riktigt hur Spotify funkar med sådant
@Mumfie Vad för låtar tycker du om, traditionella, poppiga, alternativa?
Ingen jul är komplett hos mig utan Christmas was better in the 80's och The Season's Upon Us
Med fästplattor. Plattorna sitter kvar till nästa år och så drar man nya buntband igenom.Men hur sätter man fast dem på väggen sen?
Jag tar gärna emot tips på julmusik om du eller någon orkar! Brukar bara använda Spotify under juletider men vet inte riktigt vad jag ska söka på..
Lyllos! Nästan klar här med, har en klapp till att köpa och måste hitta en fin ram till en. Eventuellt blir det några broderier men det blir i mån av tid, lust och ork. Resten av klapparna är färskvaror som kaffe, hembakt och lite sånt så det får vänta alldeles oavsett.Nu är jag klar med julklapparna för iår! Både skönt och lite läskigt, skulle vara tråkigt om någon av personerna gick och skaffade just det jag köpt, men samtidigt tror jag inte det. Känner mig väldigt nöjd ändå, ingenting har köpts för köpandets skull utan det har blivit hemgjort, ätbart eller efterfrågat Känner mig väldigt väldigt sugen på jul nu!
Men gud! Jag slängde min katalog men det där måste jag nog kolla in ändå!Fick Cellbes katalog idag och blev faktiskt lite sugen på dessa sängkläder.... hade glömt att juliga sängkläder saknar jag. Eller jag har 2 örngott, men hittade aldrig påslakanet som hade hört till...