Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska köpa tre julklappar i år. Tre. Syster har tre barn och de ska få varsin. Helt lagom många tycker jag. Men vad sjutton köper man till barn på 8, 5 och 2 år? Ska fråga syster om de önskar sig något särskilt.
Lego eller böcker är mitt förslagJag ska köpa tre julklappar i år. Tre. Syster har tre barn och de ska få varsin. Helt lagom många tycker jag. Men vad sjutton köper man till barn på 8, 5 och 2 år? Ska fråga syster om de önskar sig något särskilt.
Sådan köpte jag till en kompis förra året, företaget hade en pop up-butik här. Superfina grejer och riktigt god choklad!Måste bara visa pappas julklapp som kom idag! Mycket snabbare leverans än jag trodde och så fina 100% choklad!
Visa bifogad fil 38117
Lego eller böcker är mitt förslag
Böcker är bra! Och pyssel tänkte jag. 5-åringen fyller just 5 nu i november så jag tänkte köpa lite pyssel till henne.
Undrar om serier gå hem hos kidsen? Då hade kanske en prenumeration på en tidning varit nåt. Typ 3-6 nummer eller så. Jag älskade Mumin i den åldern, men det kanske inte går hem längre.
Kalle Anka-tidningen?
Gick in på Dollarstore. Gick ut med en 120cm tomte. Det kunde blivit mer
Dollarstore ska öppna här nästa månad. Så taggad!
Dom öppnar en i Huddinge nästa veckaDet ska komma en närmare hemifrån också. Där jag var igår är nära skolan. Nästan på vägen