Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, formen på pappren fick mig att tro att du lagt upp massa bindor på ett bord... först. När jag kollade närmare ser det helt okej ut@strawberrysylt
Gjorde nyss klart etiketterna. Nu är det bara en liten burk eller ask som saknas
Det var ju också en idéHaha, formen på pappren fick mig att tro att du lagt upp massa bindor på ett bord... först. När jag kollade närmare ser det helt okej ut
Funderar på att göra egna julkort i år, längesen sist men då såg de bla ut så här.
Nätbutiker mest. Hade gärna köpt mer i fysiska butiker men man ska ha råd också... I år har det råkat bli så att det mesta är från Wish.Tänkte att jag skulle vara ute i god tid med julhandeln i år. Handlar ni mest i fysiska butiker eller från nätbutiker?
Tycker det är svårt att hitta. Brukar ha ett tema varje år så jag har något att gå efter men i år har jag inte kommit på något än.
@strawberrysylt
Gjorde nyss klart etiketterna. Nu är det bara en liten burk eller ask som saknas
Nätbutiker. Har - förhoppningsvis - lärt mig förra årets läxa och ska vara ute i gooooooooood tid med mina beställningar. Adlibris var ju rena rama katastrofen förra året och var inte ens i närheten av att hålla sina deadlines.....Tänkte att jag skulle vara ute i god tid med julhandeln i år. Handlar ni mest i fysiska butiker eller från nätbutiker?
Tycker det är svårt att hitta. Brukar ha ett tema varje år så jag har något att gå efter men i år har jag inte kommit på något än.
Bonprix såg jag hade en del billiga påslakan. De kanske har för dubbel också?Jag letar efter juliga påslakan för dubbelsäng. Utan att bli helt ruinerad. Hjälp?!
Bonprix såg jag hade en del billiga påslakan. De kanske har för dubbel också?
Tänkte att jag skulle vara ute i god tid med julhandeln i år. Handlar ni mest i fysiska butiker eller från nätbutiker?
Jag letar efter juliga påslakan för dubbelsäng. Utan att bli helt ruinerad. Hjälp?!
Eftersom min julhandel typ enbart består av mat till mig själv så på Ica Beställer någon julklapp till syskonbarn i jultidningstidningar och så köper jag några smågrejer till deras föräldrar o min mamma o pappa jag träffar på julen, det i fysiska butiker när jag ändå tittar i skyltfönster. Typ kaffe, te, choklad eller några ekogrejer jag spanat in.
Jag har handlat alla mina på gekås tyvärr om du inte har vägarna förbi.
Då har du inte kollat tillräckligt noga för jag hittade två!
Då har du inte kollat tillräckligt noga för jag hittade två!
...tänkte jag skriva och upptäckte att nä, det var bara ena skumma jäkla mått
Jag letar efter juliga påslakan för dubbelsäng. Utan att bli helt ruinerad. Hjälp?!