Man kan sätta ihop väldigt söta saker inuti lyktor, om man är lite pysslig och tycker sådant är kul !Alltså hur söt?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan sätta ihop väldigt söta saker inuti lyktor, om man är lite pysslig och tycker sådant är kul !Alltså hur söt?!
Jag har en billig ebay slinga som är inne på 3e åre tbatteridriven såklart,när jag ledsnade så isolerade jag batteridosan,la den i en plastpåse o grävde ner den i krukan (min sitter i en uppsättning som bor på yttertrappen)
Budskapet i bakgrunden känns väldigt juligt ocksåAlltså hur söt?!
Dom höll med ett nödrop hela dec o fram till 13 dagen,men ljuset var svagt i slutet.Hur länge håller batterierna då?
Dom höll med ett nödrop hela dec o fram till 13 dagen,men ljuset var svagt i slutet.
Ohja!Budskapet i bakgrunden känns väldigt juligt också
På jobbet har vi börjat planera för årets julpyntning, förra året satsade vi stort på mycket av allt men fick lite kommentarer om att vi använt silvertejp för frikostigt, finns det nåt bra alternativ att använda för att hålla till exempel batteridosor till ljusslingor uppe?
Bild nr 2 då alla inte fick plats.@strawberrysylt
Gjorde nyss klart etiketterna. Nu är det bara en liten burk eller ask som saknas