Jultråd 2018

Ahh, nu hittade jag hit, härlig tråd :love:

Har haft lite julkänsla i kroppen den senaste veckan och efter att snön kom igår vill jag börja baka och förbereda. Bra med tips om second hand, det ska jag ta till mig.

Men, jag förstår inte alls vad flamingo har med julen att göra?? :confused::confused::confused: Förklara gärna

Ahh, nu hittade jag hit, härlig tråd :love:

Har haft lite julkänsla i kroppen den senaste veckan och efter att snön kom igår vill jag börja baka och förbereda. Bra med tips om second hand, det ska jag ta till mig.

Men, jag förstår inte alls vad flamingo har med julen att göra?? :confused::confused::confused: Förklara gärna

Det handlar om trender och vilken inriktning man vill ha på julen. I år är det mycket enhörningar. Mycket rosa och vitt och glitter.

Själv håller jag mig traditionel med kanske lite mer lyxig känsla i form av material och så. Kuddar i vinrött sammet. Plädar. Gulddetaljer. Enhetlig julgran. Inget blinkande eller skallrande. Mycket naturmaterial och inte för mycket pynt.

De kom säkert tidigare, men upplevde förra året som ett extremt flamingoår. Flamingos överallt! Den från jula var ju inte ens snygg :p

7A807C75-A56E-44F4-877E-B5D26DF170E9.webp

Han blir faktiskt jätteledsen nu 😢😢😢😢

Mina fellow julälskare! Var hittar man fina juliga salt och pepparkar? Jag hade jättefina som maken tyvärr råkade tappa den ena så den gick sönder.

Liknande trådar

Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 304
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
573
Senast: Praefatio
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 203
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka