Helst på riktigt fina! Ska kolla där, tack för tipset!Fina på riktigt eller kitchigt fina? Kolla tradera...
https://www.tradera.com/item/202904/326645309/sagaform-salt-och-peppar-ljuslackare-o-tandare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helst på riktigt fina! Ska kolla där, tack för tipset!Fina på riktigt eller kitchigt fina? Kolla tradera...
https://www.tradera.com/item/202904/326645309/sagaform-salt-och-peppar-ljuslackare-o-tandare
Hur kommer det sig att vi inte snackat julklappar an!?
Jag har borjat leta runt lite - har kommit fram till att basta grejen till foraldrarna (bada runt 60) ar att kopa biljetter till grejer, for saker ar de redan valdigt bra att kopa sjalva.
Tyckte utbudet pa ticketmaster var lite tunnt dock - Pernilla W's show verkade mest lovande, men kommer inte riktigt ihag om de tycker om henne eller tycker hon ar dryg dock. Mellobiljetter slapps pa Onsdag, men de vettiga kommer sakert vara rackarns dyra, overvager ocksa diggiloo, men det fick de detta aret...
Det låter så deppigt. Nej mer jul till folket säger jagSnacka om skön känsla att slippa allt julstök
Inget firande alls
Hur kommer det sig att vi inte snackat julklappar an!?
Jag undviker också firande började inte gilla julen på riktigt förrän jag kom undan alla måsten och fick stöka så lite eller mycket jag kände för.Snacka om skön känsla att slippa allt julstök
Inget firande alls
Jag drack julmust idag. Sååå gott! Fick pikar om att det ej var okej pga halloween inte varit än. I don't need that kind of negativity in my life.
Nu är glögg, pepparkakor och blåmögelost på tub inköpt (Mannen kom dessutom hem med "chokladpepparkakor" häromdagen efter att ha hört min längtan och bara plockat en burk i affären utan att titta efter så noga vi är båda rätt skeptiska till att det passar med osten men tänker att nu när vi råkar ha dem vore det ju slöseri att inte i alla fall prova ) Ska försöka hålla mig tills på fredag, när det i alla fall gått över till november
Funderade på igår om det är lov att köpa första glöggflaskan nu Kanske får åka med en när vi ska veckohandla.
Funderade på igår om det är lov att köpa första glöggflaskan nu Kanske får åka med en när vi ska veckohandla.
Så dumt att måstena tar över. Tycker inte julen ska handla om borden och måsten utan att man får fira lite som man själv vill och tycker.Jag undviker också firande började inte gilla julen på riktigt förrän jag kom undan alla måsten och fick stöka så lite eller mycket jag kände för.
Så dumt att måstena tar över. Tycker inte julen ska handla om borden och måsten utan att man får fira lite som man själv vill och tycker.
Själv jobbar jag alltid under juldagarna men tycker det funkar helt ok, finns tid för vänner och familj med