Blev väl dyrt eller nåt. Kan man inte få på avbetalning på annat vis och inte har råd att lägga ut allt på en gång så är det ändå smart :)

Jag tycker mest det är drygt. Vi använder bilen sällan (typ 1ggr/mån Max med barn all tid på året utom sommar) men vill inte heller hindras av att inte ha bilstol. Babyskydd lånar jag med lite tur av vän, stol 2 får vi köpa och 3 ärva av syskonet.

Jag tycker mest det är drygt. Vi använder bilen sällan (typ 1ggr/mån Max med barn all tid på året utom sommar) men vill inte heller hindras av att inte ha bilstol. Babyskydd lånar jag med lite tur av vän, stol 2 får vi köpa och 3 ärva av syskonet.

Vi kör galet mycket bil, blir ju lätt så när man bor i skogen. Närmsta ICA är på gångavstånd men BVC, paketutlämning och närmsta foderhandel och mack är 12km härifrån, man går inte precis då.

Vi kör galet mycket bil, blir ju lätt så när man bor i skogen. Närmsta ICA är på gångavstånd men BVC, paketutlämning och närmsta foderhandel och mack är 12km härifrån, man går inte precis då.

Så har vi det sommartid, men minst 10 km till allt utom brevlåda...

Liknande trådar

Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 747
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 266
Senast: Kilauea
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 544
Senast: julgrisen
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Textilåtervinning
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur