Blev väl dyrt eller nåt. Kan man inte få på avbetalning på annat vis och inte har råd att lägga ut allt på en gång så är det ändå smart :)

Jag tycker mest det är drygt. Vi använder bilen sällan (typ 1ggr/mån Max med barn all tid på året utom sommar) men vill inte heller hindras av att inte ha bilstol. Babyskydd lånar jag med lite tur av vän, stol 2 får vi köpa och 3 ärva av syskonet.

Jag tycker mest det är drygt. Vi använder bilen sällan (typ 1ggr/mån Max med barn all tid på året utom sommar) men vill inte heller hindras av att inte ha bilstol. Babyskydd lånar jag med lite tur av vän, stol 2 får vi köpa och 3 ärva av syskonet.

Vi kör galet mycket bil, blir ju lätt så när man bor i skogen. Närmsta ICA är på gångavstånd men BVC, paketutlämning och närmsta foderhandel och mack är 12km härifrån, man går inte precis då.

Vi kör galet mycket bil, blir ju lätt så när man bor i skogen. Närmsta ICA är på gångavstånd men BVC, paketutlämning och närmsta foderhandel och mack är 12km härifrån, man går inte precis då.

Så har vi det sommartid, men minst 10 km till allt utom brevlåda...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 032
Senast: Farao
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
14 058
Senast: manda
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 190
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka