Denna ljuvliga adventsstake har jag köpt den står just nu på vårt matsalsbord och bara väntar på att det ska bli advent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jasså! Har med ett gammalt stall från den tiden men med helt andra fönsterGammalt stall till och med ^_^ 1800talet.
Ååå! Om jag var lite mer pysslig hade det varit så snyggt att göra sånt här
Denna ljuvliga adventsstake har jag köpt den står just nu på vårt matsalsbord och bara väntar på att det ska bli advent!
Jo work of art.Ååå! Om jag var lite mer pysslig hade det varit så snyggt att göra sånt här
Vartifrån har du köpt ?
En sån borde pappa kunna svetsa ihop åt mig , har nog några vanliga skor kvar som kan bli fina ljusstakar när man bockar rätt dom , annars är det bara nb skor som iofs är bra på fötterna men mindre snygga som dekoration.
Jag överväger en tekalender i år. Annars, body shops kalender om du gillar deras grejer? Den är dyr dock.Jag skulle framför allt vilja ha någon typ av vuxenkalender. Tips? Åt "skäm-bort-dig-själv"-hållet.
Plötsligt känns inte julen komplett utan en JULFLAMINGO. Här ska inhandlas.
Förra året tog vi inte fram något pynt alls. I år ska jag bättra mig, minns när man var liten och hela huset förvandlades. Tyckte det var så mysigt! I vårt hus får jag inte riktigt någon feeling för det. Det är så litet att eventuellt pynt knappt får plats!
Jag skulle framför allt vilja ha någon typ av vuxenkalender. Tips? Åt "skäm-bort-dig-själv"-hållet.
Googla "alcohol advent calendar".Jag skulle framför allt vilja ha någon typ av vuxenkalender. Tips? Åt "skäm-bort-dig-själv"-hållet.
Googla "alcohol advent calendar".
Funderar på att skaffa plastgran. Främst för att de faktiskt är snyggare, men jag tänker också att det kanske är mer miljövänligt att skaffa en som man kan återanvända år efter år efter år. I stället för att släpa in en ny varje år?
Hur som helst, dessa två tittar jag på:
Båda är 210 cm höga. Jag gillar den sista granen bättre, men samtidigt så kanske det är snyggare med belysning i än att hänga på separat? Hmm..
Plastgran är inte miljövänligare, snarare är det precis tvärtom enligt länken nedan som är från naturskyddsföreningen:
https://www.naturskyddsforeningen.se/julgran
Intressant!
Här är det riktigt gran eller ingen som gäller. Jag har hittills inte sett en enda plastgran som skulle vara finare än "äkta vara", och särskilt miljövänligt är det ju inte heller. Men skulle jag välja mellan de två, @Singoalla , så var nr två absolut snyggast!
Här är det riktigt gran eller ingen som gäller. Jag har hittills inte sett en enda plastgran som skulle vara finare än "äkta vara", och särskilt miljövänligt är det ju inte heller. Men skulle jag välja mellan de två, @Singoalla , så var nr två absolut snyggast!