Om jag skaffar en riktig så vill jag ha en riktigt tät jävel En Disneygran, och jag betalar gärna för det. Vart hittar man en sån?
Kungsgran brukar vara tätare än röd- och silvergranar. Lite mer Disneygran än de vanliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag skaffar en riktig så vill jag ha en riktigt tät jävel En Disneygran, och jag betalar gärna för det. Vart hittar man en sån?
vad jag fattar så är de granarna klippta, så du får helt enkelt köpa en sekatör och klippa av allt som sticker ut.Om jag skaffar en riktig så vill jag ha en riktigt tät jävel En Disneygran, och jag betalar gärna för det. Vart hittar man en sån?
vad jag fattar så är de granarna klippta, så du får helt enkelt köpa en sekatör och klippa av allt som sticker ut.
Då är det en kungsgran du ska ha! De brukar säljas på samma ställen som vanliga julgranar när säsongen kommer igång. Lite dyrare men värt det om man ändå ska köpa.
Jag tycker disneygran (kungsgran) ser helt onaturligt ut och föredrar vanliga, lite oregelbundna med skavanker. Bra att ha ställen att fylla på med smällkarameller
Med tanke på att de riktigt bra plastgranarna kostar 2000-5000 så har jag inget emot att lägga 700:- på en kungsgran i så fall Plastgranarna på bilderna är lite budget, kring 1000-1300:-
När kommer säsongen igång?
Vi har ändå för litet för att kunna ha den mitt i rummet och dansa runt.
Åh, vilken fantastisk idé! Sånt där vill jag också göra! Vi har sparat korken till den champagne vi öppnade samma natt som vi flyttat in i vår lägenhet, jag ska börja med att göra något fiffigt av den tror jag!Har börjat med lite pyssel till julgranen:
Här i ligger min önskelista
Här är ett litet minne från när jag var i Paris nyss med mina tjejkompisar. Ett litet produktblad från ett marängbageri där vi testade dom godaste bakelserna vi någonsin ätit
Samt några champagnekorkar från en kompis födelsedagsfest i början av året
Fråga till alla kattägare: Hur funkar det med julgran och katter, egentligen? Jag har ställt in mig på att skippa gran i år då vi har en busig kattunge hemma, men det kanske finns någon bra lösning?
Fråga till alla kattägare: Hur funkar det med julgran och katter, egentligen? Jag har ställt in mig på att skippa gran i år då vi har en busig kattunge hemma, men det kanske finns någon bra lösning?
Förankra den! Mina kissar ignorerade granen i flera år så vi slarvade med det. Klart som tusan en kisse bestämmer sig för att den där granen plötsligt är intressant efter tre år och välter hela skiten.Fråga till alla kattägare: Hur funkar det med julgran och katter, egentligen? Jag har ställt in mig på att skippa gran i år då vi har en busig kattunge hemma, men det kanske finns någon bra lösning?
Aldrig glitter sedan jag flyttade hemifrån och skaffade katt. Har insett senare att jag tycker att det blir mycket snyggare utan glitter. Använder pärlband istället! Annars är det mycket kulor och diverse krimskrams. Olika färgteman när jag känner för det. Förut var det ofta rött och guld men numera är det mer guld och koppar. Ska nog köpa massa vita saker i år och köra guld, koppar och vitt.Hur klär ni era granar?
Hahaha, ja jag ser liksom ett liknande Piff & Puff-scenario framför mig! Det kanske blir bäst att skippa det i år, eller så får vi köpa lite kompostgaller och bura in eländet (granen, inte katten)!
Jag hade bra resultat med att ställa fram granen ett par dagar innan jag hängde upp pyntet (plastigt pynt!), och passade på att pynta när katterna har sovit. Det funkade även med min destructor-katt som under sina kattungeår tog sönder typ.. allt.Fråga till alla kattägare: Hur funkar det med julgran och katter, egentligen? Jag har ställt in mig på att skippa gran i år då vi har en busig kattunge hemma, men det kanske finns någon bra lösning?