Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill tacka den här tråden för julflamingon! Jag och min kollega har nu beslutat oss för att köpa en till kontoret och det känns väldigt bra!
Nu blev jag väldigt sugen på att ställa en julflamingo på en kollegas kontor till 1 december! Gäller att jag går upp tidigt den dagen bara!Jag vill tacka den här tråden för julflamingon! Jag och min kollega har nu beslutat oss för att köpa en till kontoret och det känns väldigt bra!
Var är min provision?!
Julpynt
Ska dra fram mina fina plastgranar så fort klockan slår december. Inomhusgranen är från Wexter och ska dekoreras med vita, coppar- och guldfärgade saker. Balkonggranen är en rätt fin Biltemagran och den lär få ”resten”, vilket bör innebära mest röda grejer.
I köket åker två ljusstakar fram. De är vita med snöflingor mellan pelarna som ljusen sitter på. I sovrummet har vi en annan vit ljusstake med en liten fågel på. I vardagsrummet är ljusstaken en svart stadssilhuett.
Lär också försöka sätta ihop någon fin julgrupp att ha i köksfönstret.
Små söta tomtar slängs upp på hyllor lite här och var. Alla är grå och/eller röda och i samma stil, såna där enbart skägget och en söt liten näsa sticker ut under den långa tomteluvan.
På balkongen brukade vi ha en ljusslinga runt räcket men tanken är att glasa in balkongen nu i november så jag vet inte alls hur det blir framöver med det. Men jag lär ju ha all möjlighet att gå bananas med annat ljus på hela balkongen!
Nu har vi två härliga jultrådar (http://www.bukefalos.com/threads/julpynt.1450147/).
Någon moderator, @Cheeserica på Hem&Hobby eller vem som på Allmän kanske kan sammanfoga dom?
Jag hoppas jag lyckades nu, det blev ganska många klick där och mycket val att göra.Nu har vi två härliga jultrådar (http://www.bukefalos.com/threads/julpynt.1450147/).
Någon moderator, @Cheeserica på Hem&Hobby eller vem som på Allmän kanske kan sammanfoga dom?
Hade också missat den första tråden men alltså Julflamingo.... Hmm ....
Måste nog upplevas irl men hade det vart en Enhörning hade den redan stått i lägenheten....