Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jotex fick jag mail från imorse om att de fått in iaf!Jag älskar julen och julpynt!
Är det någon som vet när typ Jotex, Ellos, H&M, Ikea får in sina julgrejer? Har för mig att det var väldigt tidigt förra året...
Brukar alltid bli något nytt pynt varje år. Förra året blev det aldrig några julgardiner så det blir det nog i år.
Åk dit igen ! Tycker de kunde vänta ytterligare med att visa sitt säsongsortiment.Var inne på IKEA idag och tänkte titta på julpynt, då stod det att deras julavdelning öppnar 13 okt. Åh så irriterande!
Spånskiva låter väl bra? Sedan kan du ju pynta den med, säg, bomull/fusksnö !Jag har varit på Jula i veckan...
Katterna kommer garanterat riva omkull den när den åker fram i jul dock Funtar på att sätta fast den på en bit spånskiva, andra tips på hur jag kan hålla den stående mottages tacksamt.
Sant! Tar lite utrymme bara, men en rund utsågning och lite häftmassa undertill så borde den stå stadigt Bomull går bort pga katterna och deras päls, men lite glittrande vit färg kanskeSpånskiva låter väl bra? Sedan kan du ju pynta den med, säg, bomull/fusksnö !
Sätt hjul på plattan så kan katterna ha riktigt kul......Sant! Tar lite utrymme bara, men en rund utsågning och lite häftmassa undertill så borde den stå stadigt Bomull går bort pga katterna och deras päls, men lite glittrande vit färg kanske
Men åh! Jag älskar julflamingon! En sån vill jag också ha!
Annars brukar jag inte pynta så mycket. Bor i studentkorridor så har inte särskilt stort heller. Blir mest adventsljusstake, stjärna i fönstret och lite tomtar här och var.
Funderar på att sätta en julflamingo i badrummet för att skrämma besökare!Flamingosjukan är tydligen ordentligt aggressiv! Den nya fågelinfluensan kanske?!
Finns på Julas hemsida nuVar på Jula, ingen flamingo.. finns inte på hemsidan heller verkar det som. Visade för sambon, han tyckte den var lite cool och vill med ha en.
Vi måste ha en julflamingo!
Jag tror jag hoppar det...Sätt hjul på plattan så kan katterna ha riktigt kul......