Våra får vara kvar som vanligt!En fråga: vad gör ni andra med era vanliga krukväxter? Jag har haft några år med lite mindre pynt och nu vet jag inte vad jag ska göra med mina blommor. Jag har jättemånga orkidéer som är fina, men inte alls juliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våra får vara kvar som vanligt!En fråga: vad gör ni andra med era vanliga krukväxter? Jag har haft några år med lite mindre pynt och nu vet jag inte vad jag ska göra med mina blommor. Jag har jättemånga orkidéer som är fina, men inte alls juliga.
En fråga: vad gör ni andra med era vanliga krukväxter? Jag har haft några år med lite mindre pynt och nu vet jag inte vad jag ska göra med mina blommor. Jag har jättemånga orkidéer som är fina, men inte alls juliga.
Något år har jag hängt lite glitter i en fikus ... Men annars får de bara stå. De drar inte ner stämningenEn fråga: vad gör ni andra med era vanliga krukväxter? Jag har haft några år med lite mindre pynt och nu vet jag inte vad jag ska göra med mina blommor. Jag har jättemånga orkidéer som är fina, men inte alls juliga.
En fråga: vad gör ni andra med era vanliga krukväxter?
Våra får vara kvar som vanligt!
De står kvar, jag älskar mina orkidéer.
Något år har jag hängt lite glitter i en fikus ... Men annars får de bara stå. De drar inte ner stämningen
@glittra Alla mina blommor står kvar, Speciellt orkidéer tycker de passar in överallt oavsett årstid/högtid
OK, väldigt samstämmiga svarAlla mina växter står kvar på sina vanliga ställen oavsett jag julpyntar mycket/lite eller inte.
Jag har samma problem, får inte plats med pynt i fönstren. Jag har ingen bra lösning på det så än så länge håller jag mig till hängande stjärnor. Jag skulle annars vilja ha elektriska ljusstakar. Stjärnorna i papper börjar bli ganska slitna och är anpassade i färg och storlek efter vårt förra boende.OK, väldigt samstämmiga svar
Några måste jag nog flytta på för annars får inte pyntet plats, men jag ska testa att låta de flesta stå kvar.
Du får göra en make over på denTack! Hittade också den efter ytterligare lite googling, det är egentligen inte preciiis vad jag tänkt mig, men det får nog bli en sån om jag inte hittar någon annan
Ohh den här julen kommer jag gå bananas!!
Huset är ganska iordning på renoveringsstadiet och det gör att i år kommer jag kunna plocka fram mer än 3 adventsstakar.
Jag är inte mycket för Julpynt med adventspynt däremot
Har 2 stora stjärnor. sen flertalet små. Mina adventsljusstakar är alla sönder så i år blir det bara stjärnor, Funderar på att byta till julgardiner i köket tillsammans med en enkel löpare dessa gardiner är i grå toner med små naturtomtar på i milda färger.
Rosa julstrjärnor i kruka alt vita kommer köpas in 2 st. 2 amaryllis och eventuellt någon hyacint
Har lite olika tomtar. Har på något vis lyckats samla på tomtar har alldeles för många men det är nog bara 2 jag köpt själv
Alla kommer inte upp. Många är tomtar jag fått från släkt vid olika tillfällen och har ett sentimentalt värde- Vilket gör att jag inte vill slänga dem men inte ha dem framme heller så de är väl undanstoppade i källaren. Gran ska vi ha i år och min halmgris ligger alltid framme. i år (säger det varje år den är framme) kanske jag kan få hundarna att låta bli den.
Jag har hellre lite större pynt här och där än en massa smått och jag gillar naturfärger så även om det är rött är det lite matt och inte lika in your face eller hur man ska uttrycka det.
I vanliga fall är jag lite emot jul men nu är detta tredje julen då jag inte behöver jobba och kan tillbringa den hemma i lugn och ro
Jag har samma problem, får inte plats med pynt i fönstren. Jag har ingen bra lösning på det så än så länge håller jag mig till hängande stjärnor. Jag skulle annars vilja ha elektriska ljusstakar. Stjärnorna i papper börjar bli ganska slitna och är anpassade i färg och storlek efter vårt förra boende.
Ehm, smaken är ju som baken. Det kommer inte in hos ossLjusgardiner! Så mysigt!
Förlängningssladd?Kära julpyntare, jag har ett problem.
Jag vill ha en eller två lampor i hallen men där finns bara lamputtag. Var sjutton hittar man passande belysning till det?
Fönstren är rätt små så stora stjärnor går bort.
Förlängningssladd?