Edit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Misstänkte att det var något större men ändå vilka pengar de tar för ett par ljusstakar. Vi har också stora fönster och jag är lite lätt orolig att mina stjärnor på lampfot från gamla huset kommer se väldigt små ut
Men dina nya var snygga
Olika höjd?De två innersta men på olika höjd.
Jag ändrade mitt inlägg med du han redan se. Tänkte att det var stjärnor men det var ju stakar du köptOlika höjd?
Blev betydligt mer logiskt dåJag ändrade mitt inlägg med du han redan se. Tänkte att det var stjärnor men det var ju stakar du köpt
Blev betydligt mer logiskt då
Här satt jag och funderade på om du menade att jag skulle ta fram sågen ich göra den ena kortare eller placera böcker under den andre
Det är väl "tur" att vi är försenade med tillbyggnaden så att jag inte behöver köpa fler ljusstakar i år
Jag medJag gillar stjärnor för då kan jag lättare ”pynta” fönsterbrädan och det har en fördel med att de är mycket billigare än ljusstakar
Köpte de 2 ljusstakarna till detta glasparti så nu är frågan om de ska stå i de yttersta fönstren, de i innersta eller i typ fönster 1 och 3.
Jaha affären som jag beställde ljusstakarna i mailade nu och berättade att de inte hade dem i lager oavsett vad som stod på hemsidan och att de utgått hos leverantören.
No shit Sherlock
Finns en butik som har en i lager men det hjälper ju inte mig eftersom jag behöver två.
Ljusstakarna jag suktat efter i 3 år är bara att glömma alltså
Fick ändra strategi och efter en massiv googling har jag nu beställt dessa.
Kommer köpa till dekorationsringar för att matcha ljusstakarna i köksfönstren. Men dessa är inte i ek, de är bara bruna Att jag sparar en tusenlapp är en klen tröst när det inte är dessa jag vill ha egentligen.
76,5 höga och 49 breda.
Den var jättefin!
Men köp inget du inte tycker om. Varför inte prova ljusgardiner ett tag tills du hittar ljusstakar du verkligen vill ha? Det blir väldigt mysigt med ljusgardiner!
Hörrni nu tycker jag det börjar bli dags med fler bilder på våra pyntade hem? =) =) Eller är det inte så många som startat än? Många som kör på första advent?
Här blir det inget innan matrummet är klart. Vi ska ha kalas fredag och lördag nästa vecka så vi har en klar deadline.
Jag känner att nu är det helt ok att börja pynta =) Men har hittills bara min julstjärna, har inte hittat/köpt något mer pynt ännu, men känner jag vill ha det juligt...!
Har ingen bild på stjärnan upphängd i fönstret, men såhär ser den ju ut iaf.
//r
Hörrni nu tycker jag det börjar bli dags med fler bilder på våra pyntade hem? =) =) Eller är det inte så många som startat än?
Jag håller med @Lingon. Jag skulle aldrig lägga så mycket pengar på något jag egentligen inte ville ha. Bättre då att inte köpa något alls.Problemet är att det var de ljusstakarna jag ville ha och jag kan liksom inte släppa dem så inga andra lär få en chans. Och de finns ju inte längre så där är det kört.
Skulle du kunna tänka dig Star Tradings "Trill" - ljusstake? Den finns i ek och är 78 cm bred, 79 cm hög och 10 cm djup.Problemet är att det var de ljusstakarna jag ville ha och jag kan liksom inte släppa dem så inga andra lär få en chans. Och de finns ju inte längre så där är det kört.
Jag har tänkt adventspynta i helgen men jag har som regel att fönstren måste putsas och hela hemmet dammtorkas först. Jag har tre vardagsrumsfönster kvar att putsa (tio fönster gjorda) och dammtorkningen är inte påbörjad än.Hörrni nu tycker jag det börjar bli dags med fler bilder på våra pyntade hem? =) =) Eller är det inte så många som startat än? Många som kör på första advent?
Jag känner att nu är det helt ok att börja pynta =) Men har hittills bara min julstjärna, har inte hittat/köpt något mer pynt ännu, men känner jag vill ha det juligt...!
Har ingen bild på stjärnan upphängd i fönstret, men såhär ser den ju ut iaf.
//r