Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej vad trist för dig! De har inget som liknar det du verkligen vill ha i någon lokal lampaffär? Tycker stora klassiska ljusstakar är ju inte allt för ovanligt ändå.Jaha affären som jag beställde ljusstakarna i mailade nu och berättade att de inte hade dem i lager oavsett vad som stod på hemsidan och att de utgått hos leverantören.
No shit Sherlock
Finns en butik som har en i lager men det hjälper ju inte mig eftersom jag behöver två.
Ljusstakarna jag suktat efter i 3 år är bara att glömma alltså
Fick ändra strategi och efter en massiv googling har jag nu beställt dessa.
Kommer köpa till dekorationsringar för att matcha ljusstakarna i köksfönstren. Men dessa är inte i ek, de är bara bruna Att jag sparar en tusenlapp är en klen tröst när det inte är dessa jag vill ha egentligen.
76,5 höga och 49 breda.
Jag skulle bara organisera upp sladdarna bakom teven så att jag kunde städa där men det ledde till att vi spenderat halva dagen åt att möblera om vardagsrummet. Nu är det klart, sladdarna är organiserade, fönstren putsade och ytorna dammtorkade. Och nu orkar jag absolut inte pynta idag. Kanske att det blir av imorgonJag har tänkt adventspynta i helgen men jag har som regel att fönstren måste putsas och hela hemmet dammtorkas först. Jag har tre vardagsrumsfönster kvar att putsa (tio fönster gjorda) och dammtorkningen är inte påbörjad än.
Vi ska "bara" bygga en tvbänk, så vi kan organsiera makens tvprylar, så jag blir av med sladdarna, SEN kan jag julpynta. Hm..Blir det nå pynt i år?Jag skulle bara organisera upp sladdarna bakom teven så att jag kunde städa där men det ledde till att vi spenderat halva dagen åt att möblera om vardagsrummet. Nu är det klart, sladdarna är organiserade, fönstren putsade och ytorna dammtorkade. Och nu orkar jag absolut inte pynta idag. Kanske att det blir av imorgon
Har ni småbarn? I så fall definitivt nej. Annars, förmodligen inteVi ska "bara" bygga en tvbänk, så vi kan organsiera makens tvprylar, så jag blir av med sladdarna, SEN kan jag julpynta. Hm..Blir det nå pynt i år?
Bara en valpHar ni småbarn? I så fall definitivt nej. Annars, förmodligen inte
Har inte Rusta i år? Dom hade förra året, så kolla därBehöver hjälp!
Vill ha en batteridriven adventsstjärna för utomhusbruk men hittar ingen Vore så perfekt i trädgården!
Har inte Rusta i år? Dom hade förra året, så kolla där