Alexandra_W
Trådstartare
Är det någon som har Julas tunna gummimatta (den på 10 meterrulle för 999 kr) på stallgången eller liknande? Jag måste ha mer halkskydd på stallgången, men är osäker på hållbarheten iom att den är så tunn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att vi har den mattan, från Jula, eller så är det någon liknande. Vi har den på den bredaste stallgången i vårat stall. Den har varit med i flera år och är fortfarande i jättebra skick , men jag blir däremot skeptisk till att du ska ha den som halkskydd? Det blir ju inte mindre halkigt med en en slät gummimatta om man säger så..
Jag 'fegade ur' tillslut, jag vågade inte chansa. Och efter det du skriver om broddar så var det nog bra..
Men det blir transportband istället, och nästa vecka dyker förhoppningsvis 20 meter sådant upp här.. Dyrare javisst (men inte SÅ mycket faktiskt med tanke på hur mkt tjockare och längre den är!), men det VET jag ju håller.
Jag köpte via www.paddex.se (dvs Merox AB). Kontaktuppgifter för olika delar av landet finns på sidan.
Kostade 2125 kr för en rulle med 15 - 20 meter, inkl moms och frakt. Men frakten kanske kan skilja beroende på var man bor.
Plana.
Jag har en likadan på stallgången, som legat i transporten innan. INTE hal annat än om/när de kommer in med styltor, men då är den räfflade lika hal tyvärr.
Jag köpte via www.paddex.se (dvs Merox AB). Kontaktuppgifter för olika delar av landet finns på sidan.
Kostade 2125 kr för en rulle med 15 - 20 meter, inkl moms och frakt. Men frakten kanske kan skilja beroende på var man bor.