jorma sjuk

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
C

cämela

fick höra i morse att jorma mest troligt fått en hjärnblödning. hoppas inte det är det. fy så hemskt :( isf är ju karriren över... :(

Sv: jorma sjuk

läste nu att det kundevara lindrigare. hoppas verkligen det...

Önskar Jorma ett snart tillfrisknande, han behövs i travets värld. :bow:

Man behöver ju inte måla fan på väggen, John Whittiker (stavning???) fick ju också en hjärnblödning och han har ju hoppat många hinder sedan dess...;) så det behöver ju inte vara spiken i kistan i så fall...

Bara att hoppas på tillfrisknande utan komplikationer så snart som möjligt:laugh:

De har röntgat hjärnan och det var ingen blödning i alla fall. Det är förmodligen virus på balansnerven.

Nä, det hade min pappa också... Usch om det är det... Tog låååååååång tid för pappa att bli återställd.

skönt att höra. puh jaja är ju ändå inget vidare hoppas ahn repar sig snart.

Liknande trådar

Hästvård Hejsan Vårt stall har provtagit två hästar för EHV-1 då de haft neurologiska besvär. Vi får troligen provsvaren imorgon. Min häst som är...
Svar
3
· Visningar
478
Senast: Anonym456
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 770
Senast: Tualma
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 465
Senast: Nevermind
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 327
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar