Join Up - Kan ngn förklara?

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

kladdkakor

Tänkte försöka mig på ngt liknande med min shettis :idea: , men är det någon av alla trevliga pers här på Buke som kan förklara lite grundligt hur man verkligen gör? :D :banana:

kladdkakor. :rofl:
 
Sv: Join Up - Kan ngn förklara?

finns säkert tusen sådana här trådar, leta, läs böcker och ta hjälp av en nh-tränare
 
Sv: Join Up - Kan ngn förklara?

Snälla, Det GÅR INTE att lära sig att hantera, sköta, rida och ta hand om en häst genom att be någon på ett internetforum instruera utan att se hur häst och människoa fungerar i verkliga livet. Man kan få en idé om hur det fungerar. Men vill man lära sig och sin häst på allvar, bör man gå clinic, kurs eller ta hjälp av någon i bekantskapskretsen som kan.

Det är annars de dåliga ryktena och förutfattade meningarna om att till exempel NH är när man står i mitten, viftar med ett rep och tjoar... NH är så mycket mer.

Men jag håller också med tidigare inläggskrivare, sök på forumet och sök via google, så får du tips och idéer hur du kan gå vidare. Men INGEN här på forumet kan lära dig genom punkt 1-7 metoden att "så här lär du din häst join-up".

Mvh

IngelaH
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 795
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 679
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 106
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
21 617
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp