Joice! Va fan!

wrangler

Trådstartare
:eek:

Var vi inte överrens o att Dashen skulle bli hunterhäst och inget annat!!! :devil::devil::devil:

Nu tar du genast hem honom igen och sätter honom i ordentlig skola!

(Wild Rein, hjälp mig lite här nu!)

;)

Sv: Joice! Va fan!

Alltså jag vet inte HUR vi ska bete oss för att få Joice att sansa sig..?!?!?
Alltså, har försökt säga att hon bara inte kan hålla denna pärla borta från sin rätta framtid...suck!!!
Nån som har nåt tips????
VI VILL SE HAN I APHA KLASSER.....JOOOOOICE!!!!:banana:

:idea:
pssst.... *viskar*:
vi åker till Täby galopp i vår när han ska ut och kvala och tävla. Vi sprider oss och placerar oss strategiskt runt banan, gömmer oss bakom buskar o.dyl. och när han passerar så säger vi Whoa! Då stannar han! För han kan Whoa, det vet jag)
Så var den galoppkarriären över! :idea:

ojdå! Hur ska jag krångla mig ur detta, :angel: Dashen hälsar att han mår bra och kommer att vara med i galopp magasinet i Feb nr. för de som vill slicka sig om munnen:D och han vill först pröva på det han är född till och senare bli westernhäst om inga skador smyger sig på. Kanske det kommer att bli Paintgalopp i Sverige med om allt vill sig meddelar matte:banana::bow::bow:

Jag vill inte se några cowboy´s i buskarna som skriker Whoa!! Tänk på den som rider, nä inget sådant det är fusk!

Vi får nog invänta hans andra karriär som avelshingst i stället:D.

Jag vill inte se några cowboy´s i buskarna som skriker Whoa!! Tänk på den som rider, nä inget sådant det är fusk!

Vi kommer skrika whoa var så säker....I krig och kärlek är allt tillåtet:angel:
Hon har väl andra hästar att rida den där tränaren...;)
Och vi kan börja med ett *eeeeasy* så blir det ingen slidestopp och ingen skada skedd:)
Fusk och fusk...det beror väl på hur man ser det, jag tror vi ser det mer som rättvisa....:angel:
För HUUUR många högkvalitativa pleasure/hunter painthingstar finns det i Sverige:smirk:....näpp just det!!!!!!!!!!!!!!!! Inte många....ingen alls?

Kan nån bara förklara för mig vad den här tråden handlar om? :angel: En paint som används i galopp? Ponnygalopp eller? :o:D

Kan nån bara förklara för mig vad den här tråden handlar om? :angel: En paint som används i galopp? Ponnygalopp eller? :o:D

En fullblodshingst (galoppör) som även är registrerad som Paint på grund av sin färg....denna hingst vill många ha¨på westernbanan istället för galoppen då han vore en suverän tillgång i APHA och NSBA klasserna!!!

För HUUUR många högkvalitativa pleasure/hunter painthingstar finns det i Sverige:smirk:....näpp just det!!!!!!!!!!!!!!!! Inte många....ingen alls?

Fast Willy vinkar lite försynt här på sin kant också... :angel::cool:;)

Joice, bäst du tittar bakom varenda buske från och med nu...för vi kommer att ta honom! :devil:
O vadå! Skulle Hunter vara nåt jädra andrahandsval efter nåt fjösigt springspring! :eek:

Vi kommer skrika whoa var så säker....I krig och kärlek är allt tillåtet:angel:
Hon har väl andra hästar att rida den där tränaren...;)
Och vi kan börja med ett *eeeeasy* så blir det ingen slidestopp och ingen skada skedd:)
Fusk och fusk...det beror väl på hur man ser det, jag tror vi ser det mer som rättvisa....:angel:

Ingen Alls:o Är det så:smirk:Synd att jag inte hade en aning om det då kanske det hade sett lite annorlunda ut:)

Fast Willy vinkar lite försynt här på sin kant också... :angel::cool:;)

Joice, bäst du tittar bakom varenda buske från och med nu...för vi kommer att ta honom! :devil:
O vadå! Skulle Hunter vara nåt jädra andrahandsval efter nåt fjösigt springspring! :eek:[/QUOT

O nej, jag tycker mycket om Hunter, men om du blundar och ser Dashen framför dig komma paddlande i Hunter han har ju ett jätte trav och är mycket bogfri. Men på en Paint eller Qh sto skulle han bil kanon då han kommer att ha en höjd på ca 165 cm+ det är vad jag tror. Fast det är klart det kommer ju att dröja innan han kommer att ha en avkomma efter sig.:( Kanske:D

En bild
PIC02565.jpg

En liten fråga bara... FÅR fullblod vara skäckar? Trodde inte att de fick det, eller åtminstone inte tävla i galopp då.
Jättesnygg häst förresten! ;) Skulle ju mer än gärna se honom på western-banorna!

Sluta suktas!

När står han till förfogande? Åk o töm honom i år vetja! Eller nästa åtminstone! :banana: Jag har det perfekta stoet för honom men jag KRÄVER att få vara med på första kullen! :cool:

Tror säkert han skulle göra sig alldeles utomordentligt i huntern själv också!

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
440
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 765
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 789
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12