Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill inte se några cowboy´s i buskarna som skriker Whoa!! Tänk på den som rider, nä inget sådant det är fusk!
Kan nån bara förklara för mig vad den här tråden handlar om? En paint som används i galopp? Ponnygalopp eller?
För HUUUR många högkvalitativa pleasure/hunter painthingstar finns det i Sverige:smirk:....näpp just det!!!!!!!!!!!!!!!! Inte många....ingen alls?
Vi kommer skrika whoa var så säker....I krig och kärlek är allt tillåtet
Hon har väl andra hästar att rida den där tränaren...
Och vi kan börja med ett *eeeeasy* så blir det ingen slidestopp och ingen skada skedd
Fusk och fusk...det beror väl på hur man ser det, jag tror vi ser det mer som rättvisa....
För HUUUR många högkvalitativa pleasure/hunter painthingstar finns det i Sverige:smirk:....näpp just det!!!!!!!!!!!!!!!! Inte många....ingen alls?
Fast Willy vinkar lite försynt här på sin kant också...
Joice, bäst du tittar bakom varenda buske från och med nu...för vi kommer att ta honom!
O vadå! Skulle Hunter vara nåt jädra andrahandsval efter nåt fjösigt springspring! [/QUOT
O nej, jag tycker mycket om Hunter, men om du blundar och ser Dashen framför dig komma paddlande i Hunter han har ju ett jätte trav och är mycket bogfri. Men på en Paint eller Qh sto skulle han bil kanon då han kommer att ha en höjd på ca 165 cm+ det är vad jag tror. Fast det är klart det kommer ju att dröja innan han kommer att ha en avkomma efter sig. Kanske