Jobba med islandshästar utanför Island

Sv: Jobba med islandshästar utanför Island

Tyskland har ju många stora uppfödare och tävlingsryttare där man kan få arbeta, vet en som jobbat hos Karly Zingsheim. Sedan finns Florens/Italien som då o då annonserar om jobb på deras turridning. Så visst finns det!!!

Jo, i Tyskland tycker jag ju att det borde finnas!

Saraandersson: Hur är det i Australien egentligen, är rasen/sporten stor där?

Kl

Har en bekant som just nu är i Tyskland och jobbar med islandshästar :)

Kul! Vet du vad h*n jobbar under för villkor och vad för arbetsuppgifter h*n har? Och om h*n trivs?

Jag vet inte speciellt mycket, hon har nog precis kommit dit. En gård i södra Tyskland tydligen och hon ska rida in hästarna där. :)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 408
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 629
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 500
Senast: Cilva
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka