W
woarda
Sv: "Jo, hästen kan fortsätta trava fast än att den bajsar!"
Så du menar på fullt allvar att om ledaren i hästflocken ser att hans kompis behöver bajsa så går hon/han fram till den bajsnödiga och driver på den så att den måste springa och skita. Bara för att det är ledaren som bestämmer?
Haha.
Om jag är ute och går med mina kompisar i skogen och en av dem är bajs/kissnödig och sätter sig ner för att göra sina behov men jag anser att vi kan fortsätta gå och tvingar då min kompis att gå och bajsa samtidigt...
Vilken bra relation vi skulle få då...
För är det inte det vi ska sträva efter? Att vinna förtroende och bli vänner?
En häst i panik skiter i farten, alltså en häst som flyr...
Att vara en bra ledare innebär inte att man kan bestämma att hästen ska gå och skita.
vilket skit snack...
klart hästarna kan gå o skita samtidigt, det är juh jag som ryttare o hästens flockledare som bestämmer..
o jag vill inte att min häst ska stanna som en utställningspudel mitt i ett dressyr program... men d betyder inte att jag e en stropp eller att jag inte känner min häst!!
Så du menar på fullt allvar att om ledaren i hästflocken ser att hans kompis behöver bajsa så går hon/han fram till den bajsnödiga och driver på den så att den måste springa och skita. Bara för att det är ledaren som bestämmer?
Haha.
Om jag är ute och går med mina kompisar i skogen och en av dem är bajs/kissnödig och sätter sig ner för att göra sina behov men jag anser att vi kan fortsätta gå och tvingar då min kompis att gå och bajsa samtidigt...
Vilken bra relation vi skulle få då...
För är det inte det vi ska sträva efter? Att vinna förtroende och bli vänner?
En häst i panik skiter i farten, alltså en häst som flyr...
Att vara en bra ledare innebär inte att man kan bestämma att hästen ska gå och skita.