Sv: Jisses

Fränt! Det är inte ofta man ser sånt längre. 70-talshus i "mint condition". En samlare borde jubla.

Vad gulliga människor som har målat om elementen så att de matchar tapeterna. :love:

Huset är anskrämligt med sådana tapeter och golv. Behövs en stor renovering av hela huset. Men det kan bli väldigt fint när det är ommålat och nya golv lagda etc.

De gulblommiga tapeterna i övre hallen hade jag i mitt rum 1971!
Rött, orange, brunt och grönt var populärt på den tiden;)
Men vad hade de gjort i rummen där det var heltäckningsmattor?

:rofl:
Det undrade jag också. Men jag antar att det slits om man inte har renoverat det på 35 år eller så.

Inte på det sättet... i vårt gamla hur låg det heltäckningsmattor som vi haft där i 25 år. De var inte i NÄRHETEN av detta... det är nått annat som hänt med dessa mattor än bara vanligt slitage.

Om du tittar på de övriga golven så är det jäkligt underliga fläckar på dem med. Och när man tar kort för försäljning på det viset så ser allt vanligtvis mycket bättre ut än i verkligheten, så jag vet inte om jag vill veta hur det ser ut när man kommer dit :eek:

Senast ändrad:

Det huset tittade jag på, hade jag haft pengar så hade jag köpt det. Tror det blir fint efter renovering.

Undervåningen ser ändå fräsch ut trots att det inte är så fint, trägolven är fina. Men övervåningen ser riktigt äckligt sliten ut. Titta tex på det "vita" runt fönstrena.

Men det var dyrt (1,9 milj) för det skicket, även ekonomibyggnaderna ser väldigt slitna ut, taken behöver nog bytas på iaf en av dom.

Senast ändrad:

Kan fläckarna på golven vara orsakade av aska från cigaretter? Framförallt på övervåningen ser allt vit gult ut, kan det vara pga rökning?

Fast jag tycker att det är ballt med helt genomförda grejer.
Jag tycker ju att dagens smakfullhet är direkt ap-tråkigt.

Borstat stål och ingen personlighet - nejtack

Wow vilket fantastiskt ställe (läge)! Jag hade nog renoverat lite innan jag flyttade dit dock. 70-talet i all ära, men njaee... ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Det är helt ofattbart, men den 16/12-2020 godkände Jordbruksverket Lantrasföreningen Bondkattens s.k. avelsplan för Svensk Bondkatt. En...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
16 583
Äldre Fritt fram för barn och kvinnomisshandel i Ryssland.... Trodde först att det var ett skämt... men icke.... Våld i hemmet ska...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 516
Senast: aiquen
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
173 054
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 121
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka