Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har fäst sig vid hunden självklart! Men han vill ha honom för att han är gullig. Thats it. Han har själv sagt att han inte har tid eller intresse.
Jag har gjort allt med valpen. Han har även sagt att om vi inte hade köpt den här hunden så hade han aldrig ens kommit på tanken att skaffa hund själv.
Sist jag fick tillbaks hunden så hade han bajs kockor i rumpan, klumpar i ögonen och grisiga öron. Det säger rätt mycket om hur mycket tid man lägger ner. Han går runt huset o kissar o bajsar. Det är hans ide om aktivering o träning för en valp.
Men jag tror faktiskt att TS har rätt till hunden och helt ensam vårdnad men att hon måste betala halva summan av inköp mm, jag förstår inte varör hon inte gör på det viset bara..
Men jag tror faktiskt att TS har rätt till hunden och helt ensam vårdnad men att hon måste betala halva summan av inköp mm, jag förstår inte varör hon inte gör på det viset bara..
Lite ot.
Men jag har tipsat om en person på Buke som jag tror kan säga säkert om det jag tidigare skrivit stämmer och hur det fungerar.