järvsöviking

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare fethajja
  • Startdatum Startdatum
F

fethajja

någon med avkomma efter järvsöviking?
skulle vara trevligt att se bilder och även veta hur det är i psyket.

mvh

Sv: järvsöviking

Jag känner till 4st, men det är ju svårt att säga hur dom kommer bli som vuxna. Men än så länge verkar dom mkt trevliga i psyket, sociala och fina. Utseendemässigt tilltalar dom mig väldigt mkt. Ska se om ja kan fixa lite bilder.

Sv: järvsöviking

skulle vara roligt att se, har själv en på 3 månader som är underbar :) skulle vara kul att se hur de ser ut. mitt sto är väldigt stor i modellen dock.. ska bli intressant att se då mamma är efter elding!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 618
Senast: Badger
·
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 469
Senast: ginnies
·
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
287
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka