Japp nu har jag äntligen läst

Sv: Japp nu har jag äntligen läst

16 fel i hoppningen + en massa tidsfel så det måste ha varit ett stopp oxå men det var bara för att han hade bra dressyr 29.2 straff..

Hmm, det där lät intressant. Så bara för att han hade bra dressyr så fick han ett stopp? :smirk:

Rättning, Victoria var 2a med Onyx och 3a med Sölle, och det var i Weston.

Sv: Japp nu har jag äntligen läst

Hmm, det där lät intressant. Så bara för att han hade bra dressyr så fick han ett stopp? :smirk:

.. och 3 ner då som jag antar det var, ja men det brukar vara så faktiskt har hänt nästan varenda gång han lyckats få bra poäng

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 534
Senast: Cissi_ma
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 449
Senast: Lingon
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 898

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat