Jämförelsebilder från valp/yngling till lite större yngling/unghund/vuxen :D

Sv: Jämförelsebilder från valp/yngling till lite större yngling/unghund/vuxen :D

:confused::confused: Vad är det svarta för slags hund???

Haha, den svarta är en gigantisk pomeranian (28 cm 5 kg :cool:) med sommarfrisyr:D

DSC_0216.jpg

Sv: Jämförelsebilder från valp/yngling till lite större yngling/unghund/vuxen :D

*kl*

Här är mina vovvar;

ca 4-4½ månad
29630124.jpg

Ca 5½ månad
25852624.jpg

ca 11 månader
28777590.jpg

Andra vovven;

8 veckor
29630141.jpg

14 veckor
29630155.jpg

strax över 1 år, och ser likadan ut nu vid snart 4 år.
29630166.jpg

Här har vi min Flatte:

8 eller 9 veckor:
mollyvalp.jpg

12 veckor:
molly.jpg

Hon var typ besatt av alla typer av sopkvastar vid den åldern...:p

1år:
molly.jpg

2år:
molly.jpg

HPIM4917_Ellinor_Hallett.jpg

Nu läga, hela 5½ år:
DSC_23512009-01-05_13-20-40Ellinor_Hallett.JPG

DSC_15882008-12-25_12-44-00Ellinor_Hallett.JPG

Tack så mycket! :)
Ja det är mycket stor skillnad! :)

Vilken söt nakenhund :love:

Har alltid velat ha en sådan...

helt underbar! :love:

(inte alls partisk flatte-ägare :angel: )

KL

Mitt lilla Gryn (som troligtvis är Sveriges mest fotade hund...):

10 veckor:
image353.jpg

15 veckor:
image373.jpg

20 veckor:
image417.jpg

10 månader:
image470.jpg

16 månader:
image532.jpg

*knapplån*

Min coton..

13 veckor
20532623.jpg

5 mån
21928492.jpg

7-8 mån
23949891.jpg

1 år
26148459.jpg

1,5 år
27861449.jpg

Här har vi min Flatte:

8 eller 9 veckor:
mollyvalp.jpg

Dom är så otroligt söta när dom är små. :)
Har haft en Flatte som blev drygt 12 år, och nu ska jag få hem en valp lagom till jul.

Vad roligt att se bilder på allas hundar. Och vilka skillnader det är för en del från valp/unghund till vuxen hund.

Vacker tjej :love:
En dag ska jag ha en egen Engelsk setter, som komplement till Flatten! :)

Inte som komplement, utan istället för flatte menar du väl -settrar apporterar också ;)

vilken perfekt julklapp! :love:

Förvisso apporterar settrar med, men det handlar snarare om att jag nog inte vill vara utan en flat :D

*kl*
Bilderna är jättehärliga (alla!) men synd att så få skrivit ut ras.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 486
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 917
Senast: Amaranthe
·
Hundträning Hej! Ny användare här på bukefalos men trogen läsare sen flera år tillbaka :) Tänkte kolla om det finns några kloka råd att komma med...
Svar
15
· Visningar
2 364
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrsnack nummer 18