Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stavar också fel ibland och jag fattade vad han menade,men det är ingen som dött av att bli retad,speciellt inte när man ska fria med 20 andra. :D
Nej förvisso men som dyslektiker kan det vara skitsvårt att se :) (min mamma är dyslektiker). Alltså när du skriver "läs om, läs rätt" så kan den som är dyslektiker ändå missa. Kan vara bra att ha det i åtanke ;)

Sen igår bor vi på sjukhuset. Sängen kan typ lika gärna kvitta, för den är lika hård som ett liggunderlag på golvet. Ni kan nog tänka er hur mitt bäcken och rygg mår av det :cry:. Natten till idag sov jag typ ingenting, misstänker att det blir samma sak nu. Någon annan madrass kan inte erbjudas, och jag får med största sannolikhet inte ta hit en egen heller (enligt dagens personal, det ska dubbelkollas imorgon)

Jag stavar också fel ibland och jag fattade vad han menade,men det är ingen som dött av att bli retad,speciellt inte när man ska fria med 20 andra. :D
Det är normalt om man inte har mycket traumatisk historia kopplat till det, nu tål jag det. Men konsekvensen av retande av min oförmåga att kunna stava blev mycket dyrt för mig.

Det är normalt om man inte har mycket traumatisk historia kopplat till det, nu tål jag det. Men konsekvensen av retande av min oförmåga att kunna stava blev mycket dyrt för mig.
@dobbis sociala kompetens imponerar inte :meh:.

Jag sitter i skrivande stund i en taskig sits och hade inte behövt höra "idiot" av vederbörande. Vad konsekvensen av att bli kallad det kan bli, övervägs förmodligen inte.

Jag sitter i skrivande stund i en taskig sits och hade inte behövt höra "idiot" av vederbörande. Vad konsekvensen av att bli kallad det kan bli, övervägs förmodligen inte.
Det är inga fel alls på min sociala kompetens,så det måste vara din som har ballat ur,eller så kan du ju titta på vad du läser innan du försöker försvara tranan,eller trycka till någon annan.

Det är inga fel alls på min sociala kompetens,så det måste vara din som har ballat ur,eller så kan du ju titta på vad du läser innan du försöker försvara tranan,eller trycka till någon annan.
Det är en mycket dålig ide att kalla en suicidal person (ja, jag är det emellanåt) för idiot. Det kommer elakheter ur mun på dig hela tiden. På ett annat ställe frågade du om jag gjorde det jag råder andra att göra när de mår dåligt, d.v.s. om jag gör yoga. Jag uppfattar frågan som nedsättande. Givetvis gör jag yoga men det räcker inte hela vägen. Jag är i uselt skick (medelsvår utmattningsdepression om det säger dig något). Men jag trycker aldrig ner folk. Däremot tål jag inte skit och säger ifrån. Det är skillnad.

Det är en mycket dålig ide att kalla en suicidal person (ja, jag är det emellanåt) för idiot. Det kommer elakheter ur mun på dig hela tiden. På ett annat ställe frågade du om jag gjorde det jag råder andra att göra när de mår dåligt, d.v.s. yoga. Jag uppfattar frågan som nedsättande. Givetvis gör jag yoga men det räcker inte hela vägen. Jag är i uselt skick (medelsvår utmattningsdepression om det säger dig något). Men jag trycker aldrig ner folk. Däremot tål jag inte skit och säger ifrån. Det är skillnad.
Det som stör mig är att du i alla trådar där någon mår dåligt,kommer med den där :devil: yogan och sen känns det som att du kastar väldigt stora stenar i glashuset,du är helt fel person att råda andra som är "sjuka" i hur dom ska bli friska,börja med dig själv.
Och nä jag är sällan eller aldrig elak,men jag är ärlig och sånt svider det vet jag .

Konsekvensen är väl bara att det är ord på ett jävla internetforum, skulle jag ta åt mig av allt som skrivs och sägs skulle inte ens psykakuten kunna rädda mig, det gäller att växa upp och inte stanna i utvecklingen som en 5-åring för mamma kommer inte och räddar mig.

Konsekvensen är väl bara att det är ord på ett jävla internetforum, skulle jag ta åt mig av allt som skrivs och sägs skulle inte ens psykakuten kunna rädda mig, det gäller att växa upp och inte stanna i utvecklingen som en 5-åring för mamma kommer inte och räddar mig.
Vad menar du? :confused:. Vem är 5 år? Vad tyder på att någon har stannat i utvecklingen?

Vad menar du? :confused:. Vem är 5 år? Vad tyder på att någon har stannat i utvecklingen?
Jag syftar på alla och ingen, det gäller att växa upp och skita i vad folk tycker och tänker bara och skapa sig ett alldeles eget liv som man trivs med. Livspusslet är sällan lätt men man lär sig med åren.

Ropa på @Magiana så skyndar hon kanske till ditt försvar ;) eller det kanske bara är @Tranan hon mammar:idea:

Ropa på @Magiana så skyndar hon kanske till ditt försvar ;) eller det kanske bara är @Tranan hon mammar:idea:
Jag tycker inte att hon mammar mig. Om du tycker hon gör det, vad rör det dig? Eller är du avis? ärligt talat @Magiana agerar som hon vill utan att jag ropar på henne. Och jag förstår sällan vad du försöker uppnå. Men det behöver jag inte göra. Jag tycker inte illa om dig eller hyser något agg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 586
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V