jag vill var gravid!

T

titto

o måste skriva av mig lite!!vill så gärna ha barn..den naturlioga klockan ha ringt sen april...o nu börja min sambo oxå längta mer än någonsin...men det v ill sig inte ha slutat med pillerna i april..
men inte...ha provat äl stickor denna måanden men dom visade inget!!blir galen känns som alla folk om kring mig ska ha barn..kompisar .syster o arbetskompisar..:cry:tänker hela tiden på det ..kan ej koppla bort d et....alla säger jag ska göra det men det går ej!!tips kanske??

:cry::cry:

Sv: jag vill var gravid!

När jag slutade äta p-piller för 100 år sedan (sllutade för att jag mådde dåligt av dem och inte för att försöka bli med barn) så var mensen helkonstig i ungefär 6 mån. Kan kanske vara samma problem för dig? Den kom försent och hoppade över någon gång mm. Har ingen koll på hur det gick med ägglossningen då men kanske var den också helt kokko. Tycker du ska ge det lite mer tid.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 158
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Min son är diagnostiserad med asperger samt selektiv mutism, högfungerande och väldigt intelligent. Kommer troligen blir lite rörigt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 979
Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
4 171
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Valet i USA