jag vill var gravid!

T

titto

o måste skriva av mig lite!!vill så gärna ha barn..den naturlioga klockan ha ringt sen april...o nu börja min sambo oxå längta mer än någonsin...men det v ill sig inte ha slutat med pillerna i april..
men inte...ha provat äl stickor denna måanden men dom visade inget!!blir galen känns som alla folk om kring mig ska ha barn..kompisar .syster o arbetskompisar..:cry:tänker hela tiden på det ..kan ej koppla bort d et....alla säger jag ska göra det men det går ej!!tips kanske??

:cry::cry:
 
Sv: jag vill var gravid!

När jag slutade äta p-piller för 100 år sedan (sllutade för att jag mådde dåligt av dem och inte för att försöka bli med barn) så var mensen helkonstig i ungefär 6 mån. Kan kanske vara samma problem för dig? Den kom försent och hoppade över någon gång mm. Har ingen koll på hur det gick med ägglossningen då men kanske var den också helt kokko. Tycker du ska ge det lite mer tid.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 701
Gravid - 1år Måste dela med mig av detta då det känns otroligt jobbigt och min sambo är inget vidare stöd. Jag blev gravid med första barnet i...
Svar
17
· Visningar
4 362
Senast: Voeux
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
61 861
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Det här är förstås en lång historia som jag ämnar att korta ned så mkt det går. Jag blev gravid med en man som var ca 10 år äldre än mig...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
20 664
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp