Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
För den som är intresserad av en tidigare tråd: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=822887
Det är nog inte helt fel att TS tar det lugnt med ridandet och stannar på backen ett tag till. Fr a kanske för sin egen skull.
Det här t ex stämmer inte så bra med vad som sägs i tråden, om jag minns rätt: "Han har varit riden och körd innan ja."
Blev inte hästen skrämd under inkörning och därmed inte kördes?
Det här t ex stämmer inte så bra med vad som sägs i tråden, om jag minns rätt: "Han har varit riden och körd innan ja."
Blev inte hästen skrämd under inkörning och därmed inte kördes?
LIA
Ts har haft åtskilliga trådar ute ang. om hon ska köpa en unghäst eller ej med tanke på sin rädsla för hästar och ridning osv.
.
Ursäkta?
Jag köpte en unghäst just för att jag insåg att han var hästen för mej. Han är otroligt lugn och trygg och "mogen" om man nu kan kalla en häst för det. Vad säger att han skulle vara "svårare" än en 15åring t.e.x? Du har varken träffat hästen eller mej så jag tycker inte att du ska uttrycka dej där.
Och jag tycker inte att jag har sagt några elakheter mot min tränare? Jag gillar henne annars hade jag aldrig tränat för henne. Jag ville bara ställa frågor för att vara säker på att det verkligen är bra ideèr, FÖR MIN HÄSTS SKULL.
Jag fattar inte vad jag gjorde för fel nu?
Usch vad du överdriver, jag har haft EN tråd ute om det.
Jag vill inte låta som att jag tycker hon är dum! Jag tycker aldrig att någon människa är dum pågrund av sina ideer. Men jag vill bara veta vad andra tycker om just dom här ideerna och om dom verkar bra. Jag är som sagt väldigt osäker, jag litar inte på någon och av nån anledning så trodde jag att jag skulle få hjälp här och bli mer säker på det jag håller på att träna nu. Men istället får man framstå som en elak människa som snackar skit om min tränare