Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En Brandenburgare :-) känner allt igen den (fula) brännmärkningen.olgaklara skrev:Lite nyfiken på vad du tycker om denna häst
Susan skrev:ja ni bara fortsätter att lägga in bilder och ingen svarar, men ni fortsätter ändå.
tokstållar, man får väl skärpa sig
Jag tycker din häst har en fin överlinje.
Den är ju lite fel upsptälld, men vad det verkar mellan prickarna så har den ett rejält kors, som det ser ut så är det ju en tredjedel av hästen
Därmed får du ju ett långt och liggande lårben.
Ja, bakdelen är det jag tycker bäst om med honom. Apropå uppställningen: Det var inte så lätt att ta kort själv med ett stycke knähäst. Jag sprang till rätt plats, och tryckte fort av innan han satt i mitt knä igen.
Näja det ser brett ut vid huvudet och ett litet stort huvud eller är det vinkeln.
Det är nog vinkeln, för han har snarare ett litet huvud, än ett stort.
jag kan inet avgöra om det är ryggen elelr länden som är kort.
Är det ryggen så kan du ha svårt att hitta en lämplig sadel.
Min uppatttning är att det är länden som är kort. Jag har dock hitills haft svårt att hitta sadel ändå, för han är rätt bred vid manken. Han går för tillfället i en "konverterad" westernsadel. (Inget horn, vanliga stigläder och vanlig dressyrgjord.
Dert skulel vara kul att se den röra sig.
Den har vissa likheter med min gamal Nordis, men din har nättre hals ( min är låg altså sticker rakt ut)
Min har en böjd och nu på ålderns höst svank överlinje.
han har också mer hovskägg.
ska se om jag hittar en bild.
jag blri väldigt förvirrad av prickarna och tänkte skirva att hen har en brett ansatt hals och undarde då varför överarmen verkade så lång.. .