Igår eftermiddag och kväll var faktiskt ganska bra! Det svängde så inihelvete upp och ned i början på dagen, men det lugnade sig lite när pojkvännen kom utom ett par gånger när jag blev jätteirriterad helt utan anledning
Vi har både ätit kinamat, godis och en massa marängsviss så viktpaniken är i taket, men förutom det så hade vi trevligare än på länge! Jag har sovit skitdåligt inatt igen plus mycket gjort igår så idag är inte lika rolig dock
Jag är så stressad och irriterad helt utan anledning (utom sköldkörteln då) och det är jättejobbigt för jag kan inte vila trots att jag är både trött och sömnig. Och jag brukar väldigt sällan vara irriterad, men sista dagarna har det kommit många stunder där jag bara blir jätteirriterad pang bom. Jag har p-ring så det borde inte vara mensen, men jag har haft lite mellanblödningar sista dagarna så det är väl inte omöjligt även om jag i princip aldrig känner av den i vanliga fall
Men det var så jobbigt när vi var ute, och när jag är ute själv också, och gick och det bara är Bella
Det känns så fel och så tomt
Och jag har så fruktansvärt dåligt samvete för jag vill att det ska vara Ping eller Pärla
Bella har blivit så stressad också sedan Poppy dog. Hon har aldrig varit själv innan för i förra hemmet hade hon två katter som sällskap och här har hon ju haft de andra hundarna. Marsvinen räknas ju inte riktigt eftersom de bor i sin bur. Jag har börjat ge henne Poppys lugnande kosttillskott så jag får se om hon lugnar sig. Hon känner ju garanterat att inte jag mår bra också och inte är en bra beskyddare till henne