Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Mm 😞 Poppy verkar iallafall gladare nu efter behandlingen hos osteopaten

Just nu kan jag inte tänka på sådant för då kommer det bara att kännas som att djuren jag har kvar duger ännu mindre än de redan gör nu när de bara behöver ”tävla” mot de som är döda
Förlåt, det var klumpigt av mig.

Hur är det med dig idag?

Förlåt, det var klumpigt av mig.

Hur är det med dig idag?
Ingen fara. Jag har ju drömdjur, men nu när jag redan mår så dåligt över allt med hundarna så tror jag att det är bäst att inte drömma alls förrän jag lyckats acceptera att jag har ”fel” hundar kvar. När Mattis dog så tog det 2-3år att acceptera att jag hade Ping kvar men inte Mattis och jag hoppas verkligen att det inte tar lika lång tid denna gången för det dåliga samvetet slår och sparkar på mig hela tiden och även om det inte går ut över Poppy och Bella så tycker jag ändå synd om dem för inget är deras fel.

Just nu är det halvdant. Det svänger mellan ganska neutral, ångest och panik men jag kan hålla det under kontroll. Idag blir det mycket och jag är livrädd för hur kvällen kommer att bli pga det, men jag vill inte ställa in heller. Pojkvännen kommer så jag kommer inte att vara ensam åtminstone om helvetet bryter ut

Bara för att jag inte har klarat att ringa till veterinären om kvitton så har jag missat tidsgränsen att ansöka om veterinärsfonden jag hittade. Jag är så oduglig 😭

Jag hatar när det svänger som nu! Jag kan vara relativt lugn och så bara PANG så kommer världens idiotångest och panikkänslor som är nästan outhärdliga som håller på i kanske en halvtimme och sedan är jag lugn en stund och sedan bara PANG igen. Har redan tappat räkningen på alla svängningar sedan jag vaknade

Det är så mycket jag både vill och behöver göra idag men inget funkar för allt känns så meningslöst så då kommer ångesten och sedan är det kört och jag får ingenting gjort för allt bara känns hopplöst och meningslöst och jag lika gärna kan skita i det för det gör ändå ingen skillnad

Hur fan gör man för att kunna känna meningsfullhet?! Hur kan jag vilja göra något jättemycket men samtidigt känna att det är totalt onödigt för det är så meningslöst och inte klara att göra det?!

Tänkte att nu ska jag minsann se till att fixa med resten av grejerna som ska ut på annons! Fick in ett par skor och sedan tog det tvärstopp 😞

Bra jobbat :) håller tummarna för snabb försäljning

Tvärstoppet kan ju gå över.
Ta ett steg i taget.
Hoppas också det! De är jättefina, men för små 😒

Mm, jag försöker. Men jag blir så frustrerad när det alltid tar stopp och jag ligger efter. Har tre kappor som jag måste tvätta också innan jag lägger ut dem till salu, men där är det tvättningen som tar tvärstopp istället

Jag kommer ingenstans för precis allt är bara ångest 😭 Sitter på hallgolvet och kan inte göra någonting 😭

Jag mår så jävla dåligt och jag är så rädd för att det ska bli ännu värre ikväll. Jag ser verkligen ingen chans till ljusning på något sätt alls längre. Jag vill bara dö. Jag har korta stunder där jag vill göra saker, men det gör mig bara ännu mer deprimerad eftersom jag inte kan. Har suttit och googlat mediciner mm men det är typ bara ect kvar att prova och just nu vet jag inte ens om jag vill prova något alls för jag vill bara dö!

Jag mår så jävla dåligt och jag är så rädd för att det ska bli ännu värre ikväll. Jag ser verkligen ingen chans till ljusning på något sätt alls längre. Jag vill bara dö. Jag har korta stunder där jag vill göra saker, men det gör mig bara ännu mer deprimerad eftersom jag inte kan. Har suttit och googlat mediciner mm men det är typ bara ect kvar att prova och just nu vet jag inte ens om jag vill prova något alls för jag vill bara dö!
Har läkare någon gång tagit upp ect som ett alternativ?

Alltså. FEMTON ÅR SEDAN?! Det räcker inte på långa vägar!😭 Jag började må riktigt dåligt när jag gick i åttan, mitt bipolära bröt ut i gymnasiet, jag hamnade på psykiatrin ett par år efter det typ 2005, mitt första självmordsförsök 2006 och så har det bara rullat på. Jag mådde bra 2018. Sedan jag gick i åttan har jag mått någorlunda bra ETT enda jävla ynka år! Och med tanke på hur mycket jag självskadade då så vet jag inte om det räknas som bra direkt. Innan åttan mådde jag inte heller bra, men det var i åttan jag blev medveten om det på riktigt. Mamma har sagt att jag har sagt att jag har velat dö sedan jag visste vad döden är. 38 FÖRBANNADE JÄVLA ÅR AV NÄSTAN BARA LIDANDE 😭 Det finns inget hopp för mig

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 852
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 496
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Galoppera