Jag var på verkningskurs i helgen...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jag var på verkningskurs i helgen...

Tänk om djursyddsmyndigheten kunde göra så med alla hovslagare!

Får man verkligen kunder utan att ha nån dokumenterad utbildning?

(Från emindys hemsida: "Jag verkar enligt en metod som tillåter hästen att själv forma om sina hovar till den naturliga hovformen, där hovarna fungerar som bäst. Många hästar klarar då av att gå och ridas barfota, vilket är idealet. Riktlinjerna kommer ifrån USA och en organisation som heter AANHCP, men jag är ännu inte färdigutbildad eller har tagit någon examen.")

Vad händer om något går fel? Betalar hästförsäkringen ut ersättning för skador som uppstår om outbildade verkat hästen?

Senast ändrad:

Efter som man nu har kommit bort från ursprungstråden, och en nålad tråd finns i detta ämne är mitt förslag den att ni fortsätter diskussionen där.

Därför låser jag den här tråden nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 029
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 343
H
Foder & Strö På den lösdriften jag har min häst (föl) lite över 6 månader. Fick idag se analysen av det hösilaget :cry: :cry: och det är verkligen...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 441
Senast: Miaa
·
A
Western Snälla, innan i kommenterar, läs hela inlägget!! Jag var på alla dagar av RHC och måste bara typ berätta hur jag uppfattar det. Jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 961
Senast: AkiraKun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Kattbilder #10