Jag ska köpa valp!!!

ino_124

Trådstartare
Om 4 veckor ska jag hämta min lilla Wilgot:D
Han är en Jack Russel hane och han är såååå söt...

Kommer snart bilder men jag var tvungen att skriva först:bump:

Sv: Jag ska köpa valp!!!

grattis vad kul!!vad är det för sorts:banana: jack russel..ha en jr jag med på 11månader!!har ha du köpt den?

En lågställd, förhoppningsvis släthårig men det finns risk att han blir lite sträv.
Det är en utanför Hallstahammar som har fött upp honom.

Hur går det med din då?
Jag hoppas att det kommer bli bra. Jag är mest rädd för skällandet men det får man väl ta då..:angel:

11101655.jpg

:love::love::love::love:

underbar liten krabat :D Lycka till med honom :D

å vad sött..skällandet är nog inga problem med..
jo med min går det bra busig så det knakar om det..men han e en rätt lugn jr enligt folk..ja jag vet ej :p..han ska kasteras nästa vecka...

dryg väntan innan du kan hämta han!!:cry:

vad roligt, grattis!:):bump:

Vi köpte en jack russell hane för två år sedan, bland det bästa jag gjort!:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 632
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix