jag ska bli med katt :)

Det beror på ,silveraby säljer dåligt.....väldigt dåligt.
Men å andra sidan finns det bara en uppfödare av silveraby i Sverige.
Fyra ungar ur kullen Marrakech-Wiola var tingade innan parningen var gjord,hoppas bara att det blir fyra....minst :smirk:
De kommer runt den 23 mars.

Sedan är två tingade efter Lilla blå,hon är parad men inte konstaterad dräktig ännu.
självklart så är det blåa folk vill ha....jag också tyvärr... :D
Sen är det en hona som jag har ute på foder som ännu inte är parad,väntar på en dansk hane.

Jag hinner aldrig gå ut i annons med mina,har jag märkt.....folk snokar upp att det nalkas ungar iaf.

jag har även sex personer som står i kö för foderkatt....BLÅ!!!!

alla vill ha blått.... :crazy:

Vilket är synd då sorrel o fawn går bäst på utställning just nu för konkuransen är mindre.
Fast det är bra för mig iof ,jag gillar bara blått o vilt... :D

Du får gärna komma hem till mig och hälsa på och se dem i vardagen,då blir du ännu mer frälst.... :D

Från 5500:-,jag tar 6000:-,det finns de som tar en tusing mer för blått o fawn,men det gör inte jag. :smirk:

Ähhh...du får inte köpa nå´n..... :p :devil:

TASKMÖRT,glömma bort mig sådär..... :cry:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

uääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
nu gråter jag ;)

Extramamman till din katts mamma (savannaketh´s),hennes uppfödare har precis haft en katt här för parning med Marrakech,eller det var typ nio veckor sedan o de ungarna kommer väl vilken dag som helst. :smirk:

åååhhh...det ska jag göra nångång :smirk: jag är nog rätt frälst redan men i dagsläget bor jag i en två men två katt killar så det blir nog aningen fullt :( Men så fort jag flyttar till större kommer det bli tillskott i familjen :D
Då ska jag genast höra av mig till dig!

Vet du vad som är kul.... :D
Jag började med skogisar,gick sedan över på siames.....sen föll jag som en fura för aby. :smirk:
Fast SIA/ORI ligger mig väldigt varmt om hjärtat...jag kan inte välja vilken ras jag ska hålla på med..... :crazy:
SIA/ORI eller ABY.......jag får börja avla på OCI istället.... :idea:....eller inte *spysmiley* :crazy:

:D hehe det roliga är att du behöver ju inte välja, du kan hålla på med alla raser du vill :idea: det är lätt att börja samla på dom.... jag är regält avis på dej, du har j-la snygga snyggingar :d

Vi har pratat med lilla abyns uppfödare och de som har första tjing har inte bestämt sig ännu, men lät tveksamma, så håll tummar och tår att dom inte vill ha henne.....

:love:

Men det kan jag ju inte..... :crazy:
Abessinier tål verkligen inte andra raser.....*HATA*
Sparvfen(siamesen) går av då han var först,mina skogisar har jag lånat ut till morsan då de fick så mkt spö... :cry:

Det är inte för inte de kallas tickade terrorister.... :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Svartkatt
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 640
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
346
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka