Jag har tilldelats ett nytt epitet på FB

Nu får du förklara vallis :)
Har du varit aktiv på "Schäfer"?
Minns inte, det började med ett inlägg som länkade till en annons på Blocket "valpar av hög kvalité" för den gentila summan av 10 000 kr. Verkar finnas vita schäfrar i stamtavlan + en o annan polishund.
Har inte hunnit läsa ikapp senaste inlägget jag läste var att jag hade tvättbjörn som hund.:D

Ramlade över den inatt när jag satt på jobbet. Streckläste hela tråden (snacka om att jag fick popcorncravings!) och visste verkligen inte om jag skulle skratta eller gråta :eek: men underhållande är den onekligen, om än lite skrämmande... :crazy:

Där någonstans blev mitt konto spärrat. Orsaken verkar vara mitt användarnamn. Jag hittar ingen kontakt info, vare sig telefon eller mail
Hjälp sidorna är patetiska.

Där någonstans blev mitt konto spärrat. Orsaken verkar vara mitt användarnamn. Jag hittar ingen kontakt info, vare sig telefon eller mail
Hjälp sidorna är patetiska.
Gissar också att det är ditt användarnamn. De vill ju att det ska vara ett "mänskligt" namn. Du kan tex ta Vallis Andersson eller vilket påhittat efternamn som helst för de kan aldrig bevisa att du inte heter det.

Liknande trådar

Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 071
Senast: Enya
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Är det någon här som har bytt till ett nytt efternamn, som du/ni har hittat på själv? Hur gjorde ni för att komma fram till vad det...
Svar
11
· Visningar
1 306
Senast: Badger
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar

Hästrelaterat

Tillbaka