Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fan va häftigt det var!
En kompis har bilder, som jag skulle kunna visa sen.
Hur många fler har gjort det?
Snacka om det det var något svårare att läsa dem och de sa verkligen till tuffare och med mer kraft på en gång än en hund.
Det tyckte jag, det var liksom från hur mysigt som helst till morrande och visar tänderna på en gång, jag såg antagligen inte de små tecken de visade i mellan. En hund märker jag mycket bättre på om han inte vill.
Jag har också gjort det för några år sedan. Kommer inte ihåg så mycket om hur de var i sättet - samt att vi var nog 20 pers som hälsade på dem samtidigt...
Har tyvärr aldrig klappat en varg, men jag har kelat med en puma och det var helt underbart!
Skulle gärna få ha närkontakt med en varg också någon gång.
Både jag och sambon har gjort det. Han fick en heldag med föreläsning och vargpussanden av mig i födelsedagspresent för ett par år sedan. Jättekul och vi hade inga problem med "avläsningen", jag filmade mest men han fick en hel del pussar och vi gosade med dem bägge två. Så tråkigt med de här två som rymde, nån som vet om den andre fortfarande lever? Den ena sköts ju.
JAG HAR
Men vi fick inte så mkt pussar då vi va andra gruppen och "voffsingarna" inte va lika intresserad då de nyss hade ylat å pussat på gruppen innnan Men det va trevligt ändå
Den andra vargen är fortfarande på fri fot.. iaf för en vecka sedan.. andra eller tredje dan hade den varit en mil ifrån, så den kan ju vara i princip var som helst
Den går en säker död till mötes.. OM de hittar den.. eller den kanske dör ändå?
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.