Jag har klappat varg idag!

Blueeyes

Trådstartare
Fan va häftigt det var!
En kompis har bilder, som jag skulle kunna visa sen.
Hur många fler har gjort det?
Snacka om det det var något svårare att läsa dem och de sa verkligen till tuffare och med mer kraft på en gång än en hund.

Men gud så gosiga de var :D

Sv: Jag har klappat varg idag!

Jag har också gjort det. Men tycker inte det var svårare att "läsa" dom, snarare tvärtom.

Det tyckte jag, det var liksom från hur mysigt som helst till morrande och visar tänderna på en gång, jag såg antagligen inte de små tecken de visade i mellan. En hund märker jag mycket bättre på om han inte vill.

Jag har också gjort det för några år sedan. Kommer inte ihåg så mycket om hur de var i sättet - samt att vi var nog 20 pers som hälsade på dem samtidigt...

Okej, vi var väl kanske 8 st. Men det var bra häftigt tycker jag iaf ;)

avis!!! vill också klappa varg...

Åh gud så häftigt!!
Jag älskar vargar men tyvärr har jag aldrig klappat en:cry:

"ledsen"
Kan jag få röra din hand?

Lyckans ost. Grattis, måste ha varit fantastiskt.

Det var det verkligen, en gång i livet kändes det som!
Jag hoppas på bilder snart, (inte jag som har tagit dem)

Jag och en kompis var där för några år sedan. En trevlig upplevelse. Fick jättefina bilder därifrån

Har tyvärr aldrig klappat en varg, men jag har kelat med en puma och det var helt underbart! :love:
Skulle gärna få ha närkontakt med en varg också någon gång.

Jag har oxå klappat varg!
Himla häfftig upplevelse då de skiljer sig fårn hundarna med deras markanta å tydliga språk! :)
Jag kan bjuda på en bild!

DSC06303.jpg

Både jag och sambon har gjort det. Han fick en heldag med föreläsning och vargpussanden av mig i födelsedagspresent för ett par år sedan. :D Jättekul och vi hade inga problem med "avläsningen", jag filmade mest men han fick en hel del pussar och vi gosade med dem bägge två. :love: Så tråkigt med de här två som rymde, nån som vet om den andre fortfarande lever? Den ena sköts ju. :cry:

JAG HAR :banana:
Men vi fick inte så mkt pussar då vi va andra gruppen och "voffsingarna" inte va lika intresserad då de nyss hade ylat å pussat på gruppen innnan :mad: Men det va trevligt ändå :)

Den andra vargen är fortfarande på fri fot.. iaf för en vecka sedan.. andra eller tredje dan hade den varit en mil ifrån, så den kan ju vara i princip var som helst :o
Den går en säker död till mötes.. OM de hittar den.. eller den kanske dör ändå? :(

Åh vad kul!

Jg beställde faktiskt en sån "tur" igår till kolmården. 21 Juni klockan 18:00 står jag i varghägnet..Hihihi:D

Ingen varg men väl en krokodil! :bump: Inte många signaler att läsa av där inte... Inte så mysigt heller och några pussar var det defenitivt inte tal om.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 840
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 128
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar