Jag har blivit ..

Tagliabue

Trådstartare
med storhäst! :D Det är min gamla passhäst (5 år) som jag har fått chansen att köpa, och givetvis gör jag det. Han står nu med min älskade ponny, som kaxade upp sig rejält när de släpptes ihop ;) Ponnyn stod på bakbenen, skrek åt honom och vevade med frambenen. Den stora stod mest bara och kollade på vad ponnyn gjorde för något? :D

DSC_9864.jpg

2011-02-05131455.jpg

Nya kompisen, ponnyn bakom ;)

Sv: Jag har blivit ..

Han är supersnygg :love: Återstår att se om vi får fart på honom samt att han håller :)

den var så lik en del jag sett e starchip och dom brúkar vara stöpta i samma mall :)

Aha .. haha, näe du min Belle är ingen Starchippare tack gud för de! :D Jag har träffat en sådan, sjukt snyggt huvud har han (liknar min fast modellen större) och äckligt grov är han med .. min kuse är spinkig jämfört med Starchipparn jag pratar om ;)

Som jag misstäänkte då haha :D Har en Starchippare på jobbet, som sagt .. han är modellen större, fruktansvärt grov och hög med, lååång pannlugg och man, stort huvud men ändå rätt vackert på något vis. Måste ta ett kort på honom någon dag :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
1 889
Senast: ameo
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 305
Senast: Sel
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 942
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka