S
sandrabjelkelov
Igår var jag på crousing och såg hur många som helst som var där med sina hundar tycker det borde vara plågsamt för dem då det inte direkt är tyst på crousingar och sedan med alla fyllon och allt glas överallt, jag tycker själv att har man hund stannar man hemma eller lämnar hunden hemma men såklart inte hela natten.
Såg en hund som högg och skällde efter folk som gick förbi och han gillade uppenbart inte alkohol påverkade människor så varför släpa din hunden?
Jag har hund för min egen skull och har valt det själv därför får man avstå från vissa saker tycker jag, därför var jag bara där i 5 h sen åkte hem och förstår mig inte på sånna som lämnar bort sina hundar varje helg till hundvakt för att de ska ut och festa sjukt egentligen.
Vad tycker ni? Måste bara skriva av mig för att jag var så upprörd igår.
Såg en hund som högg och skällde efter folk som gick förbi och han gillade uppenbart inte alkohol påverkade människor så varför släpa din hunden?
Jag har hund för min egen skull och har valt det själv därför får man avstå från vissa saker tycker jag, därför var jag bara där i 5 h sen åkte hem och förstår mig inte på sånna som lämnar bort sina hundar varje helg till hundvakt för att de ska ut och festa sjukt egentligen.
Vad tycker ni? Måste bara skriva av mig för att jag var så upprörd igår.