Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

tigerflicka

Trådstartare
Om 2-3 veckor flyttar jag äntligen till Linköping!
Jag vill såklart lära känna massa nya människor och kom då på att Buke är fullt av massa härliga människor och att det säkert bor en hel del i/runt Linköping?

Det skulle vara kul med en buketräff! Finns det nån/några som tycker det låter som en bra idé?
Jag är en helt vanlig (ovanlig?) knasboll som är okomplicerad och som ser det positiva i (nästan) allt. :)

@kimmis87 Kul! :)
@canine Haha, alla vägar bär till Linköping? Då kan vi vara nya i stan tillsammans och se lite lagom förvirrade ut! (Med @kimmis87 som vägleder oss) :)

Jag är väldigt öppen för förslag vad vi kan tänkas hitta på. Promenad, öl, middag hemma, middag på stan, fika...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 281
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: cassiopeja
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 342
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 486
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama