mian1
Trådstartare
La in en tråd för ett tag sen om försäkringsbolaget som jag tecknat en försäkring hos, men aldrig fått försäkringen. Efter 3 år och då hästen var alldeles för gammal för att försäkra alls så sa de plötsligt att jag inte fick nån försäkring. På något sätt hade mitt tecknande och alla gånger jag ringt "kommit bort".
Jag överklagade och i dag fick vi ett brev - vi får vår försäkring!
Ska bara försöka skaffa fram pappret från veterinärbesiktningen vid köptillfället eller besikta om hästen så ska vi få vår veterinärvårdsförsäkring. Vi får visseligen betala även premierna för de tre åren vi kämpat med att få försäkringen, men det kan det vara värt. Blir hästen sjuk vill jag bedöma om hans liv går att rädda utifrån sjukdomen/skadan och inte efter hur mycket pengar vi har på vårt sparkonto.
Nu är jag lättad!!!
Jag överklagade och i dag fick vi ett brev - vi får vår försäkring!
Ska bara försöka skaffa fram pappret från veterinärbesiktningen vid köptillfället eller besikta om hästen så ska vi få vår veterinärvårdsförsäkring. Vi får visseligen betala även premierna för de tre åren vi kämpat med att få försäkringen, men det kan det vara värt. Blir hästen sjuk vill jag bedöma om hans liv går att rädda utifrån sjukdomen/skadan och inte efter hur mycket pengar vi har på vårt sparkonto.
Nu är jag lättad!!!