Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag inte Jaggen är heller... Fast jag kan inte riktigt sätta fingret på vad de e som jag inte gillar.Jag har sett ett par. Är inte direkt superimponerad för jag tycker de är lite "fula" (alltså de är inte vackra som tavlor - inte ädla alltså). Men det är väl inget fel med det i och för sig. Bara det att jag gillar vackra hästar.
Har ju själv dräktigt med honom (ska föla när som helst), så vi får se vad som kommer ut.
Hoppas bara att det nu inte kommer en hel kull Bulldozers.... Kanske effektiva men inte vackra....
Enligt Jaggens egen hemsida väger han 560 kg och det är ju ganska mycket för en travare!
Hoppas bara att det nu inte kommer en hel kull Bulldozers.... Kanske effektiva men inte vackra....
Men det vore intressant att höra lite mer om vad travarna väger i tävlingskondition. T ex en sådan som Moni Maker, hur mycket vägde hon? Den lile Derbyvinnaren Jet Ribb (149cm) har jag för mig vägde runt 400 kg!
Ni som väger era travare skriv gärna och tala om!