Jag blir tokig!

Vimsan

Trådstartare
Hela huset badar i hundhår :eek:
Det hjälper inte att damsuga 20 gånger om dagen, det är hår överallt i alla fall. Hur mycket hår kan två hundar fälla :p
Å när ska det ta slut :crazy:

Jag kan inte komma ihåg att dom fällde så här mycket förra gången och inte förra gången heller :confused:
 
Sv: Jag blir tokig!

Jag vet precis hur det känns........men mitt var foderrelaterat.
Så idag slipper jag det..

Lakrits/ ägare till två hundar
 
Sv: Jag blir tokig!

jag har precis genomlidit min fällningsperiod. jag tycker att jag börjar känna igen det där, "så här mycket fällde de inte förra året". jag tror helt enkelt att man förtränger det. men GUD så skönt det är när det är över ;)
 
Sv: Jag blir tokig!

Jag har 3 st. men när vi bytte foder så blev det mycket bättre.Men visst är det jobbigt då dom fäller som mest.
 
Sv: Jag blir tokig!

jag gissar att du har schäfer, det har jag också :p
Först tussar av den ulliga pälsen, sen kommer de sträva, raka.
Den perioden är jag inne i nu :crazy:
 
Sv: Jag blir tokig!

lakrits och åke. foderrelaterat?? Det låter intressant. Hur vet man det?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 151
Senast: linnsan
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 192
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 296
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp