Jag blir galen (klåda)

Jag har inte läst hela tråden, men är det ingen som tipsat om att man kanske kan påverka svampen genom att lägga om kosten? En nära vän till mig blev av med sin genom att utesluta socker och vitt mjöl.

Men, Lactacyd trodde jag var det man skall tvätta med? Nu känner jag mig helt förvirrad faktiskt. Ingen tvål alls?

Ingen tvål alls. Varför skulle du behöva tvål i underlivet? Ljummet vatten fungerar för mig när jag känner att det behövs.

Tipsar om kaprylsyra, hade problem med svamp i perioder och det var innan flukonazol fanns receptfritt. Tyvärr kan det ge sömnproblem så prova dig fram. Vet flera andra som blivit hjälpta av det i krissituationer. Jag tog det fram till kl 15 sedan fick jag lugna mig pga sömnen.

Tipsar om kaprylsyra, hade problem med svamp i perioder och det var innan flukonazol fanns receptfritt. Tyvärr kan det ge sömnproblem så prova dig fram. Vet flera andra som blivit hjälpta av det i krissituationer. Jag tog det fram till kl 15 sedan fick jag lugna mig pga sömnen.
Finns bara på alternativsajter och påstås motverka svamp och förbättra vid Alzheimer ..?

Det är ju jättekul för dig, men jag kan lova dig, har man problem med svamp finns inte en enda gynekolog som tipsar om duschcremer.
Nä, det fattar väl jag också. Men vissa (inkl jag) verkar kunna göra typ alla fel man kan utan att drabbas. Och vissa gör alla rätt men drabbas ändå.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag orkar inte göra ett anonymt nick, så ni som känner mig IRL läser på egen risk :D (risk för att endast kunna tänka på min fisse när...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
18 703
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar