Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken goding! På båda bilderna.
Snubblade över den här tråden inatt och var tvungen att sträckläsa den! Så himla fint @Fibusen att läsa om din helande resa. Lite downs men upsen lyser klart. Din häst ser så himla nyfiken, positiv och snäll ut
Mvh Miks
Jag antar att nedersta bilden är den nya? Måste vara skönt för honom att vara lättare!
Även om jag förstår vad du menar med gräsmage, så ser han väldigt mycket sundare ut. Bra jobbat!Ja precis. Första bilden är från Juli förra året, den nedersta från idag. Han har ju som sagt tyvärr gått upp igen mot i våras, men det får vara så nu. Alternativet hade varit att låta han stå helt själv borta vid stallet hela sommaren, beteshagarna ligger tyvärr en bit bort, så har öppnat upp nån meter åt gången bara, nästa år tänkte jag testa en greenguard,men dels är han jätterädd om mulen, och får skav direkt, så vet inte hur lyckat det kommer vara...Nu är vi igång och skrittar ordentligt iallafall så hoppas det försvinner snabbt igen.