Får jag låna dig som hästletare om jag ska skaffa häst igen nån gång i framtiden? Din häst är så underbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag låna dig som hästletare om jag ska skaffa häst igen nån gång i framtiden? Din häst är så underbar
Och han är såklart fortfarande sockersöt!
Är bilden ifrån en annons? Tycker den ser bekant ut, och som någon som jag isf övervägde att ringa på.
Är bilden ifrån en annons? Tycker den ser bekant ut, och som någon som jag isf övervägde att ringa på.
Det stämmer tidsmässigt, så det var nog så!I sånt fall var det längesen, när förra ägaren köpte honom. Jag troooor hon köpte han som 5-åring, eller så hade hon haft honom i 5 år? Han är iallafall 13 år nu, och jag köpte han som 12-åring, så är det för runt 6,7 år sen så kan det nog stämma. Jag har för mig att han kom till ett försäljnings/utbildningstall från Irland, sen köptes han därifrån av förra ägaren.
I sånt fall var det längesen, när förra ägaren köpte honom. Jag troooor hon köpte han som 5-åring, eller så hade hon haft honom i 5 år? Han är iallafall 13 år nu, och jag köpte han som 12-åring, så är det för runt 6,7 år sen så kan det nog stämma.
Det stämmer tidsmässigt, så det var nog så!
Verkligen, han ser ut att vara en av de härligaste hästarna man sett på buke genom åren å andra sidan har inte mitt liv varit hästkompatibelt senaste åren, så det var för det bästa ändå.Vad häftigt! Du missade något!
SÅ mycket finare med kort man! Om jag fick bestämma skulle hovskägget ryka också.Det ryktades om att det fattades lite bilder...
Jag har kapat manen! En synd kanske, men den var såååå sliten...Visa bifogad fil 30797
SÅ mycket finare med kort man! Om jag fick bestämma skulle hovskägget ryka också.
Haha, ja om benen är lurviga så kanske.Jag brukar trimma det! Men han har fortfarande inte släppt all vinterpäls riktigt så hade nog sett roligt ut om jag klippt benen!
Haha, ja om benen är lurviga så kanske.