Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin häst du har, han är helt bedårande
Så fin häst du har, han är helt bedårande
Sicken gullrumpa detta var då! Vilka fantastiskt snälla ögon.
Det här är Bukes bästa tråd
Men vad glad jag blir! Jag trodde aldrig att tråden skulle få i närheten av den respons den faktist fått! Kan den ge hopp till en endaste människa om att det faktist kan bli bättre, att livet kan vända och faktist bli riktigt riktigt bra, så då är jag nöjd! Då har jag och Trevor gjort vårat.
Visa bifogad fil 24203Jordens sötaste lilla ponny tror jag!
Åh vad mysigtOj, längesen jag uppdaterade igen, och jag vet inte om det är av intresse ens längre, MEN, idag lyste vårsolen och ÄNTLIGEN kan vi börja röra oss ute i skogen då mycket av snön och isen har försvunnit. I dag fick vi sällskap och vi tog en längre tur, nästa gång tar vi med oss fika!
Fika kan va riktigt gott när man är ute lite längreOj, längesen jag uppdaterade igen, och jag vet inte om det är av intresse ens längre, MEN, idag lyste vårsolen och ÄNTLIGEN kan vi börja röra oss ute i skogen då mycket av snön och isen har försvunnit. I dag fick vi sällskap och vi tog en längre tur, nästa gång tar vi med oss fika!
Fika kan va riktigt gott när man är ute lite längre