Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken otroligt fin häst du köpt! Han verkar vara en supertrevlig häst verkligen!
Alltså.. Dom här två! Jag var in i stallet och hämtade vatten, och hittade dom så här när jag kom ut igen. Grabben som varit en vecka hos sin pappa hade uppenbarligen saknat Trevor alldeles för mycket för att kunna vänta in mig innan han gick in i hagen..
Visa bifogad fil 16521
Jag har nog gått och blitt gammal och emotionell för jag fick gåshud av den här bilden
Min kära lilla ponnyJa, alltså det var ju lite svårt att börja "skälla" på grabben för att han stuckit in själv i hagen utan hjälm där... Vad kan man göra liksom när man hittar dom så där?
Han är ju så liten mot vad hästen är så han når ju att borsta benen i princip och en bit upp på magen, så idag när han borstade benen så stog han vid ena bakbenet först, sen vips så stog han på huk mitt under magen och borstade insidan på andra benet. Inte bra alls ur säkerhetssynpunkt, vilket jag även förklarade att så gör man inte, men psyket på hästen alltså som inte rörde ett öra!
Det var även grabben, en tvärhand hög som ledde honom in och ut i hagen, och jag blir lika imponerad varje dag av den där gråa lilla saken alltså. Jag vill bara ta med han hem och ha han här hemma på tomten så jag slipper vara ifrån honom varje gång jag ska åka från stallet!
Känner mig som 11 år igen, när jag hade köpt min första egna häst och nästan bodde i stallet. Tänk att det kunde bli så HÄR fantastiskt endå?! 32 år gammal och har haft häst nästan hela mitt liv, men just den här känslan har jag aldrig haft tidigare. Han är mitt allt, en grå liten ponny var den som skulle stjäla mitt hjärta totalt.
Jag är LÖJLIGT förälskad i honom!