Jättefin! Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fina tillsammans!Visa bifogad fil 16187
Måste visa en bild från första provridningen. Vi tog en vända i skogen och jag visste redan då att jag äntligen hittat rätt.
Så fina tillsammans!
Får jag fråga hur lång du är?
Låter ju jättesmidigt! Vilken lycka att hitta så himla rätt172 cm är jag, så 25 cm längre än vad han är hög. Jag som är van med 165-hästar upplever detta väldigt smidigt, även om jag alltid använder pall oavsett så kommer jag ju upp utan problem även utan. Om han skulle råka tappa mig någon gång vill säga... Enkelt att sadla, täcka osv. Mycket yta kvar i transporten. Jag har helt klart missat något innan!
Va glad jag blir för din skull, verkligen ett kvitto på att de kommer bra saker ur de dåliga (även om det är jobbig väg dit).
Lycka till nu med allt.
Visst är det en härlig känsla när man bestigit berget och står på toppen och blickar ut mot framtiden.Tack, till dig och alla andra!
Ja, förhoppningsvis så kanske någon annan också behöver se och höra att det kan faktist bli riktigt bra också tillslut, även fast man i princip har gett upp och ligger på botten och känner att allt bara är nattsvart. Och att allt skit faktist på något sätt kan göra en bättre.
För två,tre år sen visste jag inte ens om jag skulle överleva, och jag brydde mig inte heller. Att ha både ångest och depression är att leva i en kropp som hela tiden är beredd att slåss för att överleva, medans hjärnan bara vill dö. Att tänka sönder och överanalysera allt, samtidigt som man inte orkar bry sig om nått.
Det värsta är att jag aldrig trodde det skulle kunna drabba mig. Men helt plötsligt så var man mitt i det. Att det går så fort att hamna där, men tar sån lång tid att ta sig ur. Men fy bubblan vad fantastiskt det är när man väl gjort det!
Och när man dessutom får "fira" med att köpa häst (ponny...) så blir det genast ännu bättre.
Visst är det en härlig känsla när man bestigit berget och står på toppen och blickar ut mot framtiden.
Håller själv på med att bestiga ett berg och måste erkänna att din glädje får det att bli mer motiverande att ta sig till toppen.
Stort tack för att du delade med dig.heart
Grattis till köpet och en imponerande resa! Ponnyer kan verkligen vara fantastiska för ens livskvalitet
Han är såå snygg!! Det är något särskilt med den rasen och skimlar är ju rätt ovanliga där Varmt lycka till i framtiden!
Tala gärna om vilken tråd du tänker uppdatera i så jag kan följa med
Vilken fighter du är, så jävla grym!
Underbart söt häst
Stort lycka till!
Tycker ni ser som gjutna ut ihopVisa bifogad fil 16187
Måste visa en bild från första provridningen. Vi tog en vända i skogen och jag visste redan då att jag äntligen hittat rätt.